Jump to content

Render Animacji Vray/Maya - czyli mój problem egzystencjonalny


blukazs
 Share

Recommended Posts

Witam, muszę wyrenderować animacjęn poniżej klatka poglądowa:

hourmorph720ppreview.jpg

 

 

Aktualnie mam skonfigurowaną scenę w mayi i vrayu, animacja przez większą część jest dosyć statyczna, tzn rusza się tylko to wielkie coś w srodku i ten dziwny mechanizm pod spodem, [kręci się].

Później pomieszczenie dzieli sie na 3 części i obraca wokół własnej osi w tym obiekty i światła.

Dlatego - jedyne ustawienia jakie znalazłem dla tego typu rozwiązania to BruteForce/BruteForce.

Sęk w tym że dosyć długo się to renderuje, w takiej fajnej jakości 1080p ok 50 min na klatke.

 

Mam pytanie, jak to sensownie skonfigurować aby wyrenderować jak najszybciej?? Wszystkie potrzebne passy mam ustawione w Vray Render Elements. Dostałem info od kumpla żeby wyrenderować pomieszczenie bez tych poruszających sie obiektów, potem samo to co się rusza i na koniec wrzucić prosty materiał i przerenderować całość - cienie? Da się tak zrobić? Chciałbym to potem połączyć w afterze, nie rozumiem tylko za bardzo jak to zrobić... Coś na zasadzie pass contribution map? Jakieś sugestie rady...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy