Napisano 30 Kwiecień 201311 l Hej napisałem do pomocy Creative ale może ktoś stąd będzie szybszy (dwa dni robocze na odpowiedź oznaczają przyszły tydzień) Napisałem do nich coś takiego: "Witam mam problem ze współpracą mikrofonu z państwa kamery (creative live cam sync hd) z programem skype. Problem polega na tym, że po zadzwonieniu lub odebraniu rozmowy gdy odzywam się mój rozmówca słyszy "pikanie" można to porównać do tego jakby wraz z głosem słychać było alfabet morse'a - uniemożliwia prowadzenie to normalnej rozmowy. Sytuacja ta mija gdy zrobię następujące czynności.. Tzn panel sterowania>dźwięk>nagrywanie>klikam na "mikrofon live cam sync hd">zaawansowanie - i tu mam domyślnie wybraną "częstotliwość próbkowania i głębię w bitach" na 2 kanałowe, 16 bitowe 44100 Hz (jakość cd) i wystarczy że przełączę tą wartość na jakąś inną np: "jakość dvd" "jakość studyjna" itp i natychmiast owe "pikanie" znika. Jednak po rozłączeniu się w skype i ponownym połączeniu się znów jest ten sam problem.. Po wejściu do panel sterowania.. dźwięki.. i przełączeniu się np z powrotem na "jakość cd" "jakość dvd" - dowolną wszystko znów jest ok. I tak trzeba robić za każdym razem gdy się z kimś połączę. Dodam jeszcze, że łączenie jest za pomocą video rozmów, w skype mam w "ustawienia audio" wybraną państwa kamerę. A problemy te pojawiają się po podłączeniu samej kamery, po zainstalowaniu oprogramowania z państwa strony tzn "live central 3" i występują zarówno z włączoną jak i wyłączoną redukcją szumów w "live central". Przy instalacji programu live central pojawia się również komunikat że sterowniki jakie mam do kamery są najnowsze. Także bardzo proszę Państwa o pomoc w sprawie tej kamery." Takie coś im wysmarowałem może ktoś wie jak można sobie z tym poradzić? Z góry dziękuję za pomoc!:) Link do kamery: http://pl.store.creative.com/kamery-internetowe/live-cam-sync-hd/218-21329.aspx
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto