Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Hej napisałem do pomocy Creative ale może ktoś stąd będzie szybszy (dwa dni robocze na odpowiedź oznaczają przyszły tydzień)

 

Napisałem do nich coś takiego:

 

"Witam mam problem ze współpracą mikrofonu z państwa kamery (creative live cam sync hd) z programem skype. Problem polega na tym, że po zadzwonieniu lub odebraniu rozmowy gdy odzywam się mój rozmówca słyszy "pikanie" można to porównać do tego jakby wraz z głosem słychać było alfabet morse'a - uniemożliwia prowadzenie to normalnej rozmowy.

 

Sytuacja ta mija gdy zrobię następujące czynności.. Tzn panel sterowania>dźwięk>nagrywanie>klikam na "mikrofon live cam sync hd">zaawansowanie - i tu mam domyślnie wybraną "częstotliwość próbkowania i głębię w bitach" na 2 kanałowe, 16 bitowe 44100 Hz (jakość cd) i wystarczy że przełączę tą wartość na jakąś inną np: "jakość dvd" "jakość studyjna" itp i natychmiast owe "pikanie" znika. Jednak po rozłączeniu się w skype i ponownym połączeniu się znów jest ten sam problem.. Po wejściu do panel sterowania.. dźwięki.. i przełączeniu się np z powrotem na "jakość cd" "jakość dvd" - dowolną wszystko znów jest ok. I tak trzeba robić za każdym razem gdy się z kimś połączę.

 

Dodam jeszcze, że łączenie jest za pomocą video rozmów, w skype mam w "ustawienia audio" wybraną państwa kamerę. A problemy te pojawiają się po podłączeniu samej kamery, po zainstalowaniu oprogramowania z państwa strony tzn "live central 3" i występują zarówno z włączoną jak i wyłączoną redukcją szumów w "live central". Przy instalacji programu live central pojawia się również komunikat że sterowniki jakie mam do kamery są najnowsze.

 

Także bardzo proszę Państwa o pomoc w sprawie tej kamery."

 

Takie coś im wysmarowałem może ktoś wie jak można sobie z tym poradzić?

 

Z góry dziękuję za pomoc!:)

 

Link do kamery:

http://pl.store.creative.com/kamery-internetowe/live-cam-sync-hd/218-21329.aspx

  • Wyświetleń 6,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.