Skocz do zawartości

powtarzalność tekstur


Gość woldi@

Rekomendowane odpowiedzi

Gość woldi@

Mam pytanko, jaką macie metodę na powtarzalność tekstury na obiekcie.

 

tzn. pomniejszone gizmo w uv map.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Nie wiem o co chodzi w tamtym poscie - wyglada na zle zamapowany obiekt, teoretycznie wystarczylby cylinder gizmo + Unwrap do korekty i juz. Natomiast jak juz zrobisz powtazalna teksture (np. tak jak napisalem) to nie ma sily zeby nie miala ciaglosci, no chyba ze jest zle wykadrowana - z jakims borderem czy cos. Jak chcesz sie upewnic jeszcze w \"szopie\" czy powtarzalnosc jest prawidlowa to:

> zdefiniuj Pattern z calego obszaru tekstury - zalozmy ze ma on 320x200px.

> otworz nowy - co najmniej 4x wiekszy dokument np. 800x600.

> zaznacz caly obszar (ctrl+A)

> Zastosuj FILL > Pattern - uzyskasz wypelnienie zrobionym przez ciebie wzorkiem tekstury.

Jednak sama technike Rubber stampa czy innych narzedzi majacych na celu idealne polaczenie - to juz sam musisz opanowac.

powodzenia!

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość woldi@

Mam jeszcze jedno pytanko. :D

 

Co robicie jak np. chcecie uzyskać efekt jakiegos grafiti na ścianie.

 

tzn. bo jak maluje na teksturze te grafiti, to potem jak zmniejszam gizmo to grafiti mi sie powtarza.

 

Sorki , za tak prymitywne pytanko. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności