Napisano 9 Marzec 200322 l Mam pytanko, jaką macie metodę na powtarzalność tekstury na obiekcie. tzn. pomniejszone gizmo w uv map.
Napisano 9 Marzec 200322 l ja teksturuje kiepsko(w zasadzie nie umiem) ale metoda ktora stosowalem to takie spreparowanie tekstury by tego nie bylo widac;)
Napisano 10 Marzec 200322 l Technika stara jak swiat - Photoshop: > Filters > Other > Offset a potem przewaznie Rubber Stamp... pozdr Marek
Napisano 10 Marzec 200322 l Marku , Też tak robie , ale coś mi nie wychodzi, a co powiesz o tym http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=2676 Chodzi o widoczne łączenie tekstury
Napisano 10 Marzec 200322 l Nie wiem o co chodzi w tamtym poscie - wyglada na zle zamapowany obiekt, teoretycznie wystarczylby cylinder gizmo + Unwrap do korekty i juz. Natomiast jak juz zrobisz powtazalna teksture (np. tak jak napisalem) to nie ma sily zeby nie miala ciaglosci, no chyba ze jest zle wykadrowana - z jakims borderem czy cos. Jak chcesz sie upewnic jeszcze w \"szopie\" czy powtarzalnosc jest prawidlowa to: > zdefiniuj Pattern z calego obszaru tekstury - zalozmy ze ma on 320x200px. > otworz nowy - co najmniej 4x wiekszy dokument np. 800x600. > zaznacz caly obszar (ctrl+A) > Zastosuj FILL > Pattern - uzyskasz wypelnienie zrobionym przez ciebie wzorkiem tekstury. Jednak sama technike Rubber stampa czy innych narzedzi majacych na celu idealne polaczenie - to juz sam musisz opanowac. powodzenia! pozdr
Napisano 11 Marzec 200322 l Mam jeszcze jedno pytanko. :D Co robicie jak np. chcecie uzyskać efekt jakiegos grafiti na ścianie. tzn. bo jak maluje na teksturze te grafiti, to potem jak zmniejszam gizmo to grafiti mi sie powtarza. Sorki , za tak prymitywne pytanko. :D
Napisano 11 Marzec 200322 l Ja tez mialem podobny problem, ale poradzono mi zebym odnalazl post \"tatuaz\", wiec i ja radze to Tobie. Mysle ze to pomoze rozwiazac Twoj klopot.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto