Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć

 

Czy da się jakość obejść limit wielkości pliku przy eksporcie do .3ds?

Sprawa wygląda tak, że robię projekt oświetlenia budynku w programie Dialux i on obsługuje tylko format .3ds

Wymodelowałem sobie dokładnie kamienicę, ale dopiero po skończonej pracy okazało się, że nie mogę tego eksportować do dialuxa. Mój model ma ok. 800 000 polys. Po zastosowaniu optymize bardzo pogarsza się jakość modelu a i tak zostaje ok. 300 000 polys.

 

Jest jakaś szansa żeby to do .3dsa eksportować? W .obj wszystko jest super tylko dialux nie czyta tego formatu.

 

Niby najlepszy program do projektowania oświetlenia ze wszystkich a praca na nim to tragedia.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki, tak też zrobiłem. Wtedy był tylko problem z pivotami bo elementy były na nie swoich miejscach a było ich dość dużo.

Ostatecznie droga modelu to był eksport do 3ds we fragmentach, potem otworzenie w blenderze i tam scalenie wszystkiego w jedną całość żeby był jeden pivot, znowu export do .3ds ( nie wiem czemu tutaj problemów z niczym nie było) i w dialuxie wszystko działa.

Napisano

a nie byłoby Ci łatwiej z maxa zrobić OBJ i w blenderze po prostu konwert na 3ds? Pytam, bo nie wiem i nie mam jak sprawdzić. Sam też robię teraz lampy i w przypadku 3ds'ow staram się nie przekraczać wspomnianych 64 k.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności