Marcos Napisano 12 Czerwiec 2013 Napisano 12 Czerwiec 2013 (edytowane) Witam, Od jakiegoś miesiąca uczę się 3ds Max'a, więc jestem dość zielony, ale mam zamiar spokojnie kontynuować naukę. Gdy stworze nowy materiał z "Ambient/Reflective Occlusion" pod "Diffuse" oraz następnie w "Bright" channel dodam bitmapę w viewport pojawiają się dziwne anomalie. Na początku bitmapa jest dobrze widoczna (mogę się nią bawić, tj. UVM Mapping itp) ale gdy potem np. nacisnę "Show Standard Map In Viewport" w edytorze materiałów, poprawny wygląd tekstury zmienia się w dziwne, pikselowate koło. Utrudnia mi to dalszą manipulacje tekstury. Scena renderuje się poprawnie. Ogólnie problem się pojawia po dodaniu AO do tekstury. W moim przypadku zrobiłem trochę na odwrót, tj. bitmapę dodałem pod AO... ale to chyba nie ma znaczenia. Używam 3ds Max 2010 64 bit Screen (otworzy się normalnie po kliknięciu): http://www.mediafire.com/view/dez2uiavdtf1z/3ds_Max_Renders#916q0cjf057kj70 Dodatkowo widać, że w "Materiał/Map Browser" AO ma ikonę (?) takiego białego okręgu na czarnym polu. Dziękuje za pomoc, z tym problemem da się dalej pracować ale chce się go pozbyć. Edytowane 12 Czerwiec 2013 przez Marcos
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się