Skocz do zawartości

Animacja - problem ze skinowaniem po dodaniu nowych kości do riga


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Hej, stary problem został rozwiązany co widać poniżej

http://www.youtube.com/watch?v=WPgimUTl59E

 

Pojawił się nowy tzn

Przy dodaniu nowych kości od biustu do modyfikatora skin, jak daję werteksom wagę np 1, czy 0,75 to uciekają gdzieś a nie trzymają się na meshu, kość jest w dobrej pozycji, po wywaleniu skina i wrzuceniu nowego modyfikatora wszystko działa normalnie, czego przykładem jest powyższy filmik, heh, jakieś pomysły? Bo nie chce mi się skinować tego 2gi raz.

Edytowane przez herm
  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Yo,

Maxa mało znam, ale z tego co pamiętam to kolega do animowania cycuszków używał modyfikatora Flex. Wyszło nawet ok.

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności