Kaczorkc Napisano 28 Sierpień 2004 Napisano 28 Sierpień 2004 Stworzyłem postać i chce podłączyć ją do szkieletu wszystko jest Ok, ale niestety nie widzę w sub menu vertex właśnie tych białych punktów dodatkowo ringowanie nie działa, choć wszystko dopasowywuje. Zauważyłem, że przed stworzeniem symetrii i złączeniu połówek postaci nie występuje wtedy ten problem. Co mam zrobić?
big_white_ninja Napisano 28 Sierpień 2004 Napisano 28 Sierpień 2004 Wybacz ale zbytnio zamieszałeś. Najlepiej opisz problem dokładniej i krok po kroku(chyba że się mylę:-) Czy masz zamiar wziąść udział w bitwie?
Kaczorkc Napisano 28 Sierpień 2004 Autor Napisano 28 Sierpień 2004 nie biorę udziału w bitwie. mam połówkę postaci jeśli ją teraz bym podłączył do szkieletu to wszystko jest ok mogę riggować i działa wszystko. Lecz gdy zrobię lustrzane odbicie tej połówki i je połączę ze sobą i dodam modyfikator physique połączę z szkieletem, lecz kiedy chce wprowadzić poprawki w nieprawidłowym np. zginaniu się kolana nic to nie daje ciągle tak samo się zgina. Zauważyłem że nie ma też tych punktów które się wyświetlają jak zaznaczę (w physique-> envelope) jakieś połączenie. Nie mam pojęcia co może być przyczyną tych fixacji :(.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się