Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam i prosze o pomoc w sprawie renderingu efektu Glow.

Mam 3ds max 2012 i uzywam Mental Ray. Render: 1920x1080, 25fps, FG Low, Diffuse Bounces 4, GI,

Project Points From Positions Along Camera Path, Single File Only (Best for Walkthrough and Stills).

 

Moja scena to obiekty-skaly na powiedzmy pustyni i 4 swiatla-kule

(PhotometricLight-Ray Traced Shadow-Light Shape Visible in Rendering) poruszajace sie dookola.

Kamera podaza za jednym z nich.

[ATTACH=CONFIG]91351[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91352[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91353[/ATTACH]

Pytanie:dlaczego nie zrobie tego w post? Nie, poniewaz podoba mi sie wlasnie ten efekt z Maxa,

a czas renderingu moze byc jaki jest.

Ustawienia standardowe, zaznaczone wszystkie 4 swiatla.

W pierwszych 33 klatkach dwa swiatla widoczne i z efektem Glow.

Od 34 klatki jedno ze swiatel blizej kamery traci efekt, a drugie w tle nadal swieci z Glow.

W testach, ktore zrobilem pozniej wyszlo tak, ze efekt glow pojawia sie co ktoras klatke,

czasami u wszystkich swiatel, lub tylko jednego lub drugiego, trzeciego itd.

Nie rozumiem dlaczego akurat tak.

Edytowane przez Krzychu78
  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności