Krzychu78 Napisano 12 Sierpień 2013 Napisano 12 Sierpień 2013 (edytowane) Witam i prosze o pomoc w sprawie renderingu efektu Glow. Mam 3ds max 2012 i uzywam Mental Ray. Render: 1920x1080, 25fps, FG Low, Diffuse Bounces 4, GI, Project Points From Positions Along Camera Path, Single File Only (Best for Walkthrough and Stills). Moja scena to obiekty-skaly na powiedzmy pustyni i 4 swiatla-kule (PhotometricLight-Ray Traced Shadow-Light Shape Visible in Rendering) poruszajace sie dookola. Kamera podaza za jednym z nich. [ATTACH=CONFIG]91351[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91352[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91353[/ATTACH] Pytanie:dlaczego nie zrobie tego w post? Nie, poniewaz podoba mi sie wlasnie ten efekt z Maxa, a czas renderingu moze byc jaki jest. Ustawienia standardowe, zaznaczone wszystkie 4 swiatla. W pierwszych 33 klatkach dwa swiatla widoczne i z efektem Glow. Od 34 klatki jedno ze swiatel blizej kamery traci efekt, a drugie w tle nadal swieci z Glow. W testach, ktore zrobilem pozniej wyszlo tak, ze efekt glow pojawia sie co ktoras klatke, czasami u wszystkich swiatel, lub tylko jednego lub drugiego, trzeciego itd. Nie rozumiem dlaczego akurat tak. Edytowane 12 Sierpień 2013 przez Krzychu78
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się