Krzychu78 Posted August 12, 2013 Share Posted August 12, 2013 (edited) Witam i prosze o pomoc w sprawie renderingu efektu Glow. Mam 3ds max 2012 i uzywam Mental Ray. Render: 1920x1080, 25fps, FG Low, Diffuse Bounces 4, GI, Project Points From Positions Along Camera Path, Single File Only (Best for Walkthrough and Stills). Moja scena to obiekty-skaly na powiedzmy pustyni i 4 swiatla-kule (PhotometricLight-Ray Traced Shadow-Light Shape Visible in Rendering) poruszajace sie dookola. Kamera podaza za jednym z nich. [ATTACH=CONFIG]91351[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91352[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91353[/ATTACH] Pytanie:dlaczego nie zrobie tego w post? Nie, poniewaz podoba mi sie wlasnie ten efekt z Maxa, a czas renderingu moze byc jaki jest. Ustawienia standardowe, zaznaczone wszystkie 4 swiatla. W pierwszych 33 klatkach dwa swiatla widoczne i z efektem Glow. Od 34 klatki jedno ze swiatel blizej kamery traci efekt, a drugie w tle nadal swieci z Glow. W testach, ktore zrobilem pozniej wyszlo tak, ze efekt glow pojawia sie co ktoras klatke, czasami u wszystkich swiatel, lub tylko jednego lub drugiego, trzeciego itd. Nie rozumiem dlaczego akurat tak. Edited August 12, 2013 by Krzychu78 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now