Gość wsumiespoko Napisano 19 Sierpień 2013 Share Napisano 19 Sierpień 2013 Hej, jestem bardzo początkującym użytkownikiem 3ds max'a i podczas ćwiczenia w modelowaniu kubła na śmieci napotkałem na problem. W viewporcie w trybie Wireframe\Shaded+EdgedFaces nie są widoczne wszystkie krawędzie, tylko jakieś losowo wybrane. Gdy wejdę w któryś z trybów edycji w Edit Poly to wszystkie się pojawiają, ale gdy tylko z niego wyjdę to problem pojawia się znowu. Czyżbym przypadkowo pacnął jakiś skrót klawiszowy czy może to być jakiś bug? Dzięki z góry za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość wsumiespoko Napisano 20 Sierpień 2013 Share Napisano 20 Sierpień 2013 Póki co doszedłem do tego, że to jakiś problem z wyświetlaniem sterownika Nitrous. Gdy przełączam na Direct3D to krawędzie wyświetlane są poprawnie, ale brakuje wcześniejszych trybów wyświetlania (Realistic, Shaded itp). W OpenGL jest jest ok, ale czuć znaczny spadek wydajności. Próbowałem przeinstalować sterowniki karty graficznej na najnowsze, ale nic to nie dało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się