Błazi Napisano 31 Sierpień 2004 Share Napisano 31 Sierpień 2004 Witam. Zawziąłem się że wezme udział w bitwie i chce wziąć. Mam już szkielet i solvery teraz jeszcze te wagi dla vertexów :/. Jeszcze nie wiem jaka to będzie animacja, ale rozwarzam trzy możliwości, a mianowicie: - walka - sztuki walki capoyera - taniec - breakdance - tor przeszkód - skakanie po krach lody z różnymi przeszkodami Zaklepuje sobie miejsce. I zdjęcie szkieleciku: PS. solvery już są tylko nie widać na renderze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Błazi Napisano 31 Sierpień 2004 Autor Share Napisano 31 Sierpień 2004 Kto mi doradzi?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ka21k Napisano 31 Sierpień 2004 Share Napisano 31 Sierpień 2004 Bardzo sie ciesze, ze sie zdecydowales wziac samodzielnie udzial w tej bitwie. Mam nadzieje ze dotrwasz do konca i ukonczysz swoja animke. Doradzam bieg pokrach (moze byc ciekawie), ae jednoczesnie fajnie by bylo zobaczyc prawdziwy taniec Capoyera. Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Błazi Napisano 31 Sierpień 2004 Autor Share Napisano 31 Sierpień 2004 Dzięki Ka21k. Jak widać jesteś jedyną osobą która mi na razie doradziła. Ale mam nadzieje że będzie ich więcej :> :D. Bo nie za bardzo wiem co wybrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marchefka Napisano 31 Sierpień 2004 Share Napisano 31 Sierpień 2004 No wybiuerz to w czym sie najlepiej czujesz.. mi sie temat z torami przeszkod podobal..ale poszedlem za glosem serca i robie walke bo zawsze chcialem cos takiego zaanimowac ... :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Błazi Napisano 31 Sierpień 2004 Autor Share Napisano 31 Sierpień 2004 Teraz rozważam skoki po krach i capoyera. To mogłoby być efektowne ale trudne. Choć zdaje mi się że niektórzy są kąpltenie w tym zieloni i że też wybierają trudne tematy- może jakoś przetrwam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tullaris Napisano 31 Sierpień 2004 Share Napisano 31 Sierpień 2004 Ten szkielet się garbi?? :/ A może mi się tylko tak wydaje, w życiu szkieletu nie robiłem wiec nie wiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Błazi Napisano 31 Sierpień 2004 Autor Share Napisano 31 Sierpień 2004 Ni garbi się tylko jest zły kadr. Postaram się wrzucić lepszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
big_white_ninja Napisano 31 Sierpień 2004 Share Napisano 31 Sierpień 2004 Szkielet się garbi bo model też się garbi. Sylwetka postaci jest odchylona do tyłu dlatego jest taki szkielet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Błazi Napisano 31 Sierpień 2004 Autor Share Napisano 31 Sierpień 2004 No właśne :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaGuu Napisano 31 Sierpień 2004 Share Napisano 31 Sierpień 2004 Polecam Ci Capoeire. Można tam wykosiorzyć całkiem niebagatelne ruchy. Polecam http://bilang.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 31 Sierpień 2004 Share Napisano 31 Sierpień 2004 Również jestem za capo.. całym moim sercem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tullaris Napisano 1 Wrzesień 2004 Share Napisano 1 Wrzesień 2004 Dobra ja kocham karate, ale capoeira może być.. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Błazi Napisano 1 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 1 Wrzesień 2004 Skoro wszyscy mówią capoyera to chyba zostane przy capoyerze :D;). Nie mam za bardzo czasu na rigowanie i robienie kolejnej postaci więc chyba tylko kopiuje tą i zmienie kolory dla odróżnienia jeżli ktoś nie odczuje się duplikowany, bo gdzies juz taki pomysl widzialem :). Dzięki za opinie - zabieram sie do roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Błazi Napisano 2 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 2 Wrzesień 2004 Kurcze, nie ma ktoś czasem sposobu na te wagi??. Męcze się już trzeci dzień - w pierwszy nic nie robiłem :D, w drugi dzień zrobiłem ręce; nogi; głowe i torche kręgosłupa; a trzeci cały czas robie kręgosłup dzisiaj też i cały czas jest źle i poprawiam, ja już nie wyrabiam. Niektórzy zaczynają już animacje a ja jeszcze nie skończyłem rigu. Tym gorzej zaczyna się rok szkolny a ja chodze do szóstej klasy i są przygotowania do testu szóstych klas więc cały czas ślecze w szkole i mam mało czasu na bitwe. Jeszcze raz zadam pytanie :D. Ma ktoś jakiś sposób na kręgosłóp?? PS. Nawet sie rymuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
big_white_ninja Napisano 2 Wrzesień 2004 Share Napisano 2 Wrzesień 2004 a możesz dokładnie opisać jak robisz wagi Błazi? Prubowałem ale mi nie wychodzi. Byłbym wdzięczny za szybką odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Błazi Napisano 2 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 2 Wrzesień 2004 Już mówiłem w którymś wątku - paint weights siła 0,2; i mirror na x i lece ale z kregoslupem tak nie zabardzo wychodzi. Sorry że tak późno odpisuje ale mnie nie bło przy kompie Pozdro PS. No to jak z tymi wagami na kręgosłup? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 3 Wrzesień 2004 Share Napisano 3 Wrzesień 2004 Ja nie całkiem rozumiem gdzie tkwi problem. Wagi koło kręgosłupa przypisuje się tak samo jak dla rąk, nóg... czegokolwiek. Rozumiem że siatka Ci się źle deformuje, ale trudno doradzić gdy nie widać jak to wygląda. Pokaż jak duża jest skala kaszany, to pogagamy dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Błazi Napisano 3 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 3 Wrzesień 2004 Nareszcie się udało - wróciłem do starego szkieletu który robiłem z Ka21k i od razu łatwiej niedługo biore się za animkę tylko na razie zastanawiam się jak zrobić scenografie. A oto dwie pozy :): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Błazi Napisano 3 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 3 Wrzesień 2004 PS. Coś się jej z piersiami stało... ---TU EDIT--- Nie będę już pisał jeszcze kolejnego posta... Pierwszy raz riguje postać ale nigdy w życiu nie bawiłem się tak dobrze jak przy ustawianiu poz tej postaci... :D:D:D. To jest niezła jazda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Błazi Napisano 3 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 3 Wrzesień 2004 ZAbieram się za scenografie a później animka... :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
big_white_ninja Napisano 3 Wrzesień 2004 Share Napisano 3 Wrzesień 2004 Co do riga to jest jedna wązna sprawa o której powinieneś wiedzieć. Łokieć lewy zgina się nie ładnie i niszczy siatkę. Polecam poprawić bo animacja będzie brzydka i trzeba będzie wszystko od początku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Błazi Napisano 3 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 3 Wrzesień 2004 Dzięki :) postaram się, a możesz powiedzieć na której pozie to widzisz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
big_white_ninja Napisano 4 Wrzesień 2004 Share Napisano 4 Wrzesień 2004 na dwóch. Gdyby było na jednym to by mogło być złe ujęcie ale jest na dwóch :-) Wygląda na prosty błąd więc lepiej go na początku poprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Błazi Napisano 4 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 4 Wrzesień 2004 już widzę Dzięki postaram się poprawić zanim zrobie test rigu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tullaris Napisano 4 Wrzesień 2004 Share Napisano 4 Wrzesień 2004 Nie chce cię martwić, ale w lala2.jpg stopa i palce podniesionej nogi powinny być skierowane ku dołowi!! Tak jest zawsze!! :D:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Błazi Napisano 4 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 4 Wrzesień 2004 Ale ona jest przygotowana do kopnięcia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Błazi Napisano 4 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 4 Wrzesień 2004 Mam już test rigu zajęło mi to chyba z pół godziny czy 45 min. Jest jeszcze bardzo dużo do poprawienia... ale czekam na wasze uwagi big_white_ninja - próbowałem ale nie mogłem poprawić wag... Jeszcze nad tym popracuje. Czekam na uwagi http://www.kupalesna.webpark.pl/lala.zip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ka21k Napisano 4 Wrzesień 2004 Share Napisano 4 Wrzesień 2004 Cos jej sie reka lamie na koncu i ramiona trzeba poprawić, bo zle wagi sa ustawione, ale o tym to juz doskonale oboje wiemy :) Popracuj troche nad ruchami bo teraz to normalnie robot :) Pracuj, pracuj do listopada niedaleko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Błazi Napisano 4 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 4 Wrzesień 2004 dzięki za komentarz. Już wiem co jest źle - ona nie ma żdnego ruchu stóp i chyba za mocno ugina kolana a po za tym nie przenosi ciężaru na nogi i idzie za prosto. Jutro postaram się poprawić. Jakieś jeszcze komentarze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Im@ginner Napisano 6 Wrzesień 2004 Share Napisano 6 Wrzesień 2004 jakoś dziwnie się zgina w pół :) tak sztywno jak jakis pajacyk. No i ta reka... pozdr, Imaginner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Błazi Napisano 29 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 29 Wrzesień 2004 Chyba będę musiał zmienić temat :(. Próbujewalkezrobićigównowogóledo walki niepodobne. Zarejstrowałem niedawno character studio 4.2 i chyba przejdę na biped :):). A teraz jestem na infie w szkole więc muszelecieć. Na razie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi