Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Zawziąłem się że wezme udział w bitwie i chce wziąć.

Mam już szkielet i solvery teraz jeszcze te wagi dla vertexów :/.

Jeszcze nie wiem jaka to będzie animacja, ale rozwarzam trzy możliwości, a mianowicie:

- walka - sztuki walki capoyera

- taniec - breakdance

- tor przeszkód - skakanie po krach lody z różnymi przeszkodami

Zaklepuje sobie miejsce.

I zdjęcie szkieleciku:

PS. solvery już są tylko nie widać na renderze

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo sie ciesze, ze sie zdecydowales wziac samodzielnie udzial w tej bitwie. Mam nadzieje ze dotrwasz do konca i ukonczysz swoja animke. Doradzam bieg pokrach (moze byc ciekawie), ae jednoczesnie fajnie by bylo zobaczyc prawdziwy taniec Capoyera.

Powodzenia.

Napisano

Dzięki Ka21k. Jak widać jesteś jedyną osobą która mi na razie doradziła. Ale mam nadzieje że będzie ich więcej :> :D. Bo nie za bardzo wiem co wybrać

Napisano

No wybiuerz to w czym sie najlepiej czujesz.. mi sie temat z torami przeszkod podobal..ale poszedlem za glosem serca i robie walke bo zawsze chcialem cos takiego zaanimowac ... :]

Napisano

Teraz rozważam skoki po krach i capoyera. To mogłoby być efektowne ale trudne. Choć zdaje mi się że niektórzy są kąpltenie w tym zieloni i że też wybierają trudne tematy- może jakoś przetrwam

Napisano

Skoro wszyscy mówią capoyera to chyba zostane przy capoyerze :D;). Nie mam za bardzo czasu na rigowanie i robienie kolejnej postaci więc chyba tylko kopiuje tą i zmienie kolory dla odróżnienia jeżli ktoś nie odczuje się duplikowany, bo gdzies juz taki pomysl widzialem :). Dzięki za opinie - zabieram sie do roboty

Napisano

Kurcze, nie ma ktoś czasem sposobu na te wagi??. Męcze się już trzeci dzień - w pierwszy nic nie robiłem :D, w drugi dzień zrobiłem ręce; nogi; głowe i torche kręgosłupa; a trzeci cały czas robie kręgosłup dzisiaj też i cały czas jest źle i poprawiam, ja już nie wyrabiam. Niektórzy zaczynają już animacje a ja jeszcze nie skończyłem rigu. Tym gorzej zaczyna się rok szkolny a ja chodze do szóstej klasy i są przygotowania do testu szóstych klas więc cały czas ślecze w szkole i mam mało czasu na bitwe. Jeszcze raz zadam pytanie :D.

Ma ktoś jakiś sposób na kręgosłóp??

 

PS. Nawet sie rymuje

Napisano

Już mówiłem w którymś wątku - paint weights siła 0,2; i mirror na x i lece ale z kregoslupem tak nie zabardzo wychodzi. Sorry że tak późno odpisuje ale mnie nie bło przy kompie

Pozdro

 

PS.

No to jak z tymi wagami na kręgosłup?

Napisano

Ja nie całkiem rozumiem gdzie tkwi problem. Wagi koło kręgosłupa przypisuje się tak samo jak dla rąk, nóg... czegokolwiek. Rozumiem że siatka Ci się źle deformuje, ale trudno doradzić gdy nie widać jak to wygląda. Pokaż jak duża jest skala kaszany, to pogagamy dalej.

Napisano

Nareszcie się udało - wróciłem do starego szkieletu który robiłem z Ka21k i od razu łatwiej niedługo biore się za animkę tylko na razie zastanawiam się jak zrobić scenografie.

A oto dwie pozy :):

Napisano

PS. Coś się jej z piersiami stało...

 

---TU EDIT---

Nie będę już pisał jeszcze kolejnego posta...

 

Pierwszy raz riguje postać ale nigdy w życiu nie bawiłem się tak dobrze jak przy ustawianiu poz tej postaci... :D:D:D. To jest niezła jazda

Napisano

Cos jej sie reka lamie na koncu i ramiona trzeba poprawić, bo zle wagi sa ustawione, ale o tym to juz doskonale oboje wiemy :)

Popracuj troche nad ruchami bo teraz to normalnie robot :)

Pracuj, pracuj do listopada niedaleko.

Napisano

dzięki za komentarz. Już wiem co jest źle - ona nie ma żdnego ruchu stóp i chyba za mocno ugina kolana a po za tym nie przenosi ciężaru na nogi i idzie za prosto. Jutro postaram się poprawić. Jakieś jeszcze komentarze??

Napisano

Chyba będę musiał zmienić temat :(. Próbujewalkezrobićigównowogóledo walki niepodobne. Zarejstrowałem niedawno character studio 4.2 i chyba przejdę na biped :):). A teraz jestem na infie w szkole więc muszelecieć.

Na razie




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności