Skocz do zawartości

kosc Root


Piotr Dobosz

Rekomendowane odpowiedzi

czesc mam taki maly problem, mianowicie nie moge utworzyc kosci root ktora przesowala by caly obiekt, robilem to juz wczesniej na animacji postaci i nie bylo z tym problemu bralem select and link i gotowe a teraz to mi poprostu niedziala:( od czego to zalezy? z gory bardzo dziekuje za odpowiedzi:) serdecznie pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Najlepszy sposób... utwórz sobie prostokąt na podłożu obrysowujący postać...

Do tego prostokąta podlinkuj główną kość postać.. (pewno miednicę) i wszystkie kontrolery IK.. teraz jak przesuniesz prostokąt to cała postać się przesunie...

 

Jeśli jednak kość główna wcanie nie jest jedyna to zamknij łańcuch, tak aby była tylko jedna.... mogło się zdarzyć, że masz osobno obręcz biodrową i barkową, które nie są połączone... to dlatego nie ma roota...

 

Nie wiem która opcja będzie prawdziwa w Twoim przypadku.. proszę napisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności