koen Napisano 13 Październik 2013 Napisano 13 Październik 2013 witam, mam dosc skomplikowany problem.. mam plik pasow drogowych w cadzie narysowanych polilinia z szerokoscia globalna.. czyli np pasy przerywane na drodze narysowane sa jedna polilinia przerywana z okreslona szerokoscia globalna.. i nie mam pomyslu jak to naniesc teraz w 3ds maxie na teren... brak pomyslu. droga dluga i obrysowywac kazdy pas to ostateczna ostatecznosc jesli nie ma zadnych innych mozliwosci.. macie jakies pomysly jak to narzucic w 3ds maxie by odbilo sie na powierzchni prawidlowo i wygladalo dobrze. chcialem to zrobic whape mergem i potem odbite pasy wypelnic biala tekstura jednak nie wiem czy to sie uda... macie jakies pomysly? moze jakos wogole inaczej, w cadzie zrobic jakis image tego jak to wyglada i potem narzucic na calosc jako teksture (30km drogi) licze na wasza pomoc pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się