Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam, mam dosc skomplikowany problem..

 

mam plik pasow drogowych w cadzie narysowanych polilinia z szerokoscia globalna..

czyli np pasy przerywane na drodze narysowane sa jedna polilinia przerywana z okreslona szerokoscia globalna..

 

i nie mam pomyslu jak to naniesc teraz w 3ds maxie na teren... brak pomyslu. droga dluga i obrysowywac kazdy pas to ostateczna ostatecznosc jesli nie ma zadnych innych mozliwosci..

 

 

macie jakies pomysly jak to narzucic w 3ds maxie by odbilo sie na powierzchni prawidlowo i wygladalo dobrze. chcialem to zrobic whape mergem i potem odbite pasy wypelnic biala tekstura jednak nie wiem czy to sie uda... macie jakies pomysly? moze jakos wogole inaczej, w cadzie zrobic jakis image tego jak to wyglada i potem narzucic na calosc jako teksture (30km drogi)

 

licze na wasza pomoc

pozdrawiam

  • Wyświetleń 575
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności