neriust Napisano 6 Listopad 2013 Share Napisano 6 Listopad 2013 Witam. Mój problem zaczyna się po zaimportowaniu do 3ds max modelu zrobionego w google sketchup. Przy próbie zmiany materiałów płaszczyzny przyjmują je inaczej, niż te, które wymodelowałem w 3ds max. Szczególnie chodzi mi tu o szkło, nie potrafię kreować własnych tekstur więc korzystam z gotowych. Po nałożeniu przeźroczystego szkła na model zaimportowany, wychodzi ono całe czarne, natomiast w modelu zrobionym w 3ds ten sam materiał działa poprawnie. Chciałbym aby 3ds max traktował model zaimportowany jak ten utworzony w nim. Próbowałem konwertować zaimportowany model, zaznaczałem i odznaczałem wszystkie opcje przy imporcie typu: "Front/Back Materials as double sided 3ds max materials". Jedynie w podstawowych próbkach materiałów mam opcje typu 2-sided. Dodam, że gdy przy eksporcie zaznaczę opcje "Front/Back Materials as double sided 3ds max materials" model i tekstury stworzone w skp działają dobrze i są widoczne z 2 stron, problem zaczyna się przy zmianie materiałów. Korzystam z mental ray. Bardzo proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się