Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Mój problem zaczyna się po zaimportowaniu do 3ds max modelu zrobionego w google sketchup. Przy próbie zmiany materiałów płaszczyzny przyjmują je inaczej, niż te, które wymodelowałem w 3ds max. Szczególnie chodzi mi tu o szkło, nie potrafię kreować własnych tekstur więc korzystam z gotowych. Po nałożeniu przeźroczystego szkła na model zaimportowany, wychodzi ono całe czarne, natomiast w modelu zrobionym w 3ds ten sam materiał działa poprawnie. Chciałbym aby 3ds max traktował model zaimportowany jak ten utworzony w nim. Próbowałem konwertować zaimportowany model, zaznaczałem i odznaczałem wszystkie opcje przy imporcie typu: "Front/Back Materials as double sided 3ds max materials". Jedynie w podstawowych próbkach materiałów mam opcje typu 2-sided. Dodam, że gdy przy eksporcie zaznaczę opcje "Front/Back Materials as double sided 3ds max materials" model i tekstury stworzone w skp działają dobrze i są widoczne z 2 stron, problem zaczyna się przy zmianie materiałów. Korzystam z mental ray. Bardzo proszę o pomoc.

  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności