Skocz do zawartości

animacja przy uwzględnieniu innego obiektu...?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam! Modeluję w maxie pewien obiekt - roślinkę z pnączami na potrzeby pewnej gry platformowej tworzonej w Unity i nie bardzo wiem jak się zabrać za animację.

 

Otóż chcę aby roślina reagowała odmiennie w zależności od działań postaci - kierunku jej ruchu i jego szybkości. Przykładowo: jeśli postać przebiega obok, roślina przechyla się z siłą zależną od pędu postaci, zaś gdy gracz przystanie obok - zacznie go oplatać etc. Szczerze to nie za bardzo nawet wiem jakie hasło wklepać przy szukaniu tutoriala. Macie pomysł jak to ugryźć?

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności