Gość amar4nt Napisano 18 Grudzień 2013 Napisano 18 Grudzień 2013 Witam! Modeluję w maxie pewien obiekt - roślinkę z pnączami na potrzeby pewnej gry platformowej tworzonej w Unity i nie bardzo wiem jak się zabrać za animację. Otóż chcę aby roślina reagowała odmiennie w zależności od działań postaci - kierunku jej ruchu i jego szybkości. Przykładowo: jeśli postać przebiega obok, roślina przechyla się z siłą zależną od pędu postaci, zaś gdy gracz przystanie obok - zacznie go oplatać etc. Szczerze to nie za bardzo nawet wiem jakie hasło wklepać przy szukaniu tutoriala. Macie pomysł jak to ugryźć?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się