Jump to content

Renderowanie reflektorów/lamp


kingwins

Recommended Posts

Witam,

 

Chciałbym zapytać kogoś z doświadczeniem w tym temacie, jaka jest najlepsza metoda na renderowanie reflektorów (niekonieczne samochodowych), które mają też oświetlać scenę. Wiem że jeśli wymodeluje szklany klosz, w którym umieszczę światło (vray sphere np) to należy ten klosz wyexcludować dla światła bo zrobi się mega noise.

 

Ale czy wtedy ten szklany klosz prawidłowo się oświetli?

Czy będzie miał prawidłowe odbicia?

 

A może się mylę i jest inna metoda żeby to zrobić? Chodzi oczywiście o fotorealizm.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy