Napisano 15 Styczeń 201411 l Cześć. Mój pierwszy model w 3Ds Max 2014, projekt miecza. Na razie jest to tylko sam model, mam zamiar jeszcze zmapowac i oteksturować. Robione na podstawie tutorialu: (świetny, wszystkie używane opcje wyjaśnione, bardzo przyjemny dla ucha głos :) Polecam) A tutaj kilka screenów: https://imageshack.com/i/17emt6p https://imageshack.com/i/5m0d5qp https://imageshack.com/i/0yzaz8p https://imageshack.com/i/0yymlnp Kolejna porcja screenów, już poteksturowane: https://imageshack.com/i/nqdjylp https://imageshack.com/i/nhbtv5p Dodałem też refkę miecza i mapowanie: https://imageshack.com/i/1xx0ipj https://imageshack.com/i/nq5blnj Jak widać model ma błędy, zamieściłem je na 2 ostatnich screenach. Jeśli macie jakieś porady, mówcie :) Edytowane 16 Styczeń 201411 l przez mickes27
Napisano 16 Styczeń 201411 l miecz na trzy palce z takim długim, podejrzewam ciężkim, ostrzem? :D ciśnij dalej i poczytaj jeszcze o renderingu w maxie oraz posiłkuj się refkami jakimiś (zdjęciami mieczy) ponieważ z głowy ciężko zachować skale i proporcję :) Edytowane 16 Styczeń 201411 l przez ciacho191
Napisano 16 Styczeń 201411 l Autor A wiesz, że żeby było śmieszniej to korzystałem z refki? Tylko przy rękojeści zrobiłem dwa garby zamiast 3+zewnętrzne, bo coś się psuło przez to. Widać ją na pierwszym screenie, oraz wstawiłem osobno. Poza tym model już poteksturowałem. Oceńcie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto