Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć. Mój pierwszy model w 3Ds Max 2014, projekt miecza. Na razie jest to tylko sam model, mam zamiar jeszcze zmapowac i oteksturować. Robione na podstawie tutorialu:

(świetny, wszystkie używane opcje wyjaśnione, bardzo przyjemny dla ucha głos :) Polecam) A tutaj kilka screenów:

 

https://imageshack.com/i/17emt6p

https://imageshack.com/i/5m0d5qp

https://imageshack.com/i/0yzaz8p

https://imageshack.com/i/0yymlnp

 

Kolejna porcja screenów, już poteksturowane:

 

https://imageshack.com/i/nqdjylp

https://imageshack.com/i/nhbtv5p

 

Dodałem też refkę miecza i mapowanie:

 

https://imageshack.com/i/1xx0ipj

https://imageshack.com/i/nq5blnj

 

06jy.png

 

Jak widać model ma błędy, zamieściłem je na 2 ostatnich screenach. Jeśli macie jakieś porady, mówcie :)

Edytowane przez mickes27

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 678
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

miecz na trzy palce z takim długim, podejrzewam ciężkim, ostrzem? :D ciśnij dalej

 

i poczytaj jeszcze o renderingu w maxie oraz posiłkuj się refkami jakimiś (zdjęciami mieczy) ponieważ z głowy ciężko zachować skale i proporcję :)

Edytowane przez ciacho191

Napisano
  • Autor

A wiesz, że żeby było śmieszniej to korzystałem z refki? Tylko przy rękojeści zrobiłem dwa garby zamiast 3+zewnętrzne, bo coś się psuło przez to. Widać ją na pierwszym screenie, oraz wstawiłem osobno. Poza tym model już poteksturowałem. Oceńcie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności