Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, jest to moja pierwsza praca, w której zastosowałem normal mape, i użyłem mudboxa do otexturowania. Wiem że textura jest troche za ostra, i moze za dużo noise, następna będzie lepsza bo wiem co zle zrobiłem:) Model high poly w zbrush, retopologia w 3dsmaxie(nareszcie się nauczyłem), texturowanie w mudbox. Licze na wskazanie czy ide dobrą drogą, i jakie błędy popełniam :) model ok. 1000 poligonów, chociaż mogłem jeszcze zaoszczędzić, poniewajest tam wiele błędów.

 

 

glowa.png

 

glowa2.png

 

glowa3.png

 

glowa4.png

image ru

Edytowane przez mieszczuch88

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności