bot151 Napisano 18 Styczeń 2014 Napisano 18 Styczeń 2014 Witam. Dostałem za zadanie stworzyć msbs-a polskiego z szynami ris. Mam pytanie, jak szybko i ergonomicznie o teksturować taką szynę, jeżeli jest ona długa. Stworzyłem jeden segment, a następnie powieliłem go i collapsowałem verteksy, aby całość tworzyła 1 obiekt. Czy zrobiłem żle? Powinienem oteksturować segment, następnie go połączyć w jeden obiekt i mieć z głowy? Pozdrawiam Moody
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się