Napisano 27 Styczeń 201411 l TEN to edukacyjna kampania prowadzona przez międzynarodowy stock zdjęciowy Fotolia, która przez dziesięć kolejnych miesięcy prezentuje prace dziesięciu cyfrowych artystów z całego świata. Drugi rok z rzędu, w ramach kampanii TEN, bank zdjęć Fotolia podzielił się pracami artystów cyfrowych i grafików ze społecznością na całym świecie. Dzięki możliwości pobrania plików źródłowych, wszyscy zainteresowani grafiką, mogli poznać technikę pracy i dowiedzieć się jak każdy z projektów został stworzony. Prace drugiego sezonu TEN by Fotolia zostały pobrane ponad 350 tys. razy na całym świecie, co daje dwukrotnie lepszy wynik w porównaniu do sezonu pierwszego! Konkurs Bank zdjęć Fotolia zaprasza artystów cyfrowych – zarówno profesjonalistów, jak i amatorów – do podjęcia wyzwania i zmierzenia się z jednym lub kilkoma z tematów twórczych drugiego sezonu TEN by Fotolia. Do wygrania są nagrody o wartości blisko 400 000 PLN, w tym m.in. międzynarodowa kampania promocyjna sygnowana marką Fotolia. Uczestnicy muszą w czasie od 10 stycznia do 10 lutego zarejestrować się przez Facebooka: http://contest.tenbyfotolia.com i zamieścić na profilu kampanii swoją pracę zainspirowaną jednym lub kilkoma tematami z kategorii konkursowych. To dziesięć tematów zainspirowanych oryginalnymi pracami TEN: · Engineering Dreams · Myth In Motion · Pump Up The Color · You Can't Stop The Music! · Animal Instinct · Through Time · Unknown Destination · Mixed Messages · Love At First Sight · Game On Co ważne, w projekcie trzeba wykorzystać minimum 3 zdjęcia z banku zdjęć Fotolia, które były wcześniej użyte przez artystów drugiego sezonu. Pierwszy konkurs inspirowany kolekcją TEN by Fotolia wygrał Sebastian Powszuk, 24-letni grafik z Polski, wygrywając m.in. międzynarodową kampanię reklamową. Jego praca, której przewodnim tematem jest „Podróż”, została wybrana jako najlepsza z pośród 1260 grafik nadesłanych z całego świata. – Zwycięstwo utwierdziło mnie w przekonaniu, że obrałem właściwą drogę i grafika jest tym co chcę robić w życiu. Dzięki wygranej znacząco wzrosło zainteresowanie moją osobą i nawiązałem wiele interesujących znajomości wśród ludzi z branży i nie tylko. Przełożyło się to oczywiście na ilość zleceń i ciekawych projektów przy których mogę pracować. Mogłem zaprezentować swoją twórczość i przemyślenia szerokiemu odbiorcy, co bardzo pozytywnie wpłynęło na moją rozpoznawalność. Zrobiłem ogromny krok na przód. Konkurs o takiej skali to doskonała platforma pozwalająca rozwinąć skrzydła. Już sam proces tworzenia pracy może być bardzo edukujący. To doskonała okazja aby zobaczyć – od środka – jak pracują najlepsi, wyciągnąć wnioski i zastosować zdobytą wiedzę we własnej twórczości. Korzyści z tego wynikające są bezcenne. Trudno o lepszą zachętę gdy dołożymy do tego możliwość zwycięstwa (na które każdy ma szanse, jestem na to doskonałym przykładem), wypromowania siebie, zdobycie tony doświadczenia i zgarnięcia fantastycznych nagród – mówi Sebastian Powszuk, zwycięzca pierwszego konkursu Ten by Fotolia. W pierwszej edycji konkursu ponad 1200 artystów zgłosiło swoje prace, które polubiło ponad 40 tys. osób, a ponad 250 tys. o nich rozmawiało. Druga runda zapowiada się na jeszcze większą, ponieważ kampania TEN by Fotolia z dnia na dzień zyskuje coraz większą popularność. Światowe uznanie Internauci z całego świata będą decydować o wyborze zwycięzców wybierając dziesięciu z nich – po jednym w każdym temacie – którzy następnie zostaną ocenieni przez jury składające się z artystów drugiego sezonu TEN, ekspertów banku zdjęć Fotolia oraz partnera produkcji, Gang Corporate. Tu pod uwagę będzie brany talent, kreatywność i technika. Zdobywca głównej nagrody otrzyma międzynarodową kampanię promocyjną i publikację pracy w prestiżowych czasopismach branżowych, a co za tym idzie, szansę na uzyskanie międzynarodowego uznania. W ramach nagrody zwycięzca otrzyma również: Nagroda Główna: · 1 tablet Wacom Intuos Pro M Special Edition · 1 zestaw domowego studio foto z lampami Westcott · 1 reflektor Westcott 30" 5-in-1 · 1 x szablon Template Monster (pojedyncza licencja) + dedykowane usługi o wartości ponad 1 500 PLN · 1 roczny abonament Adobe Creative Cloud · 1 kaseton świetlny LED Exaprint · 1 Abonament Fotolia (100 pobrań miesięcznie przez 1 rok) · Zestaw wszystkich prac TEN z sezonu 1 i 2 Każdy ze zwycięzców w pozostałych dziewięciu kategoriach otrzyma: 1 tablet Wacom Intuos Pro M 1 reflektor Westcott 1 x szablon Template Monster (pojedyncza licencja) · 1 x 3-miesięczny abonament Adobe Creative Cloud · 1 wydruk na płótnie Exaprint 100x100 cm · 250 ulotek gecko Exaprint 10x15 cm · 1 x 3-miesięczny abonament Fotolia (25 pobrań miesięcznie przez 3 miesiące) · Zestaw wszystkich prac TEN z sezonu 1 i 2 Wyniki konkursu drugiego sezonu TEN by Fotolia zostaną ogłoszone na stronie wydarzenia na Facebooku w dniu 19 lutego 2014 roku.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto