keyholestyle Napisano 29 Styczeń 2014 Napisano 29 Styczeń 2014 (edytowane) Witam wszystkich :) już od dłuższego czasu zabieram się za założenie tutaj teczki i w końcu obiecałem sobie że założę ją w 2014 roku ;D (postanowienie noworoczne LOL) od rana siedzę nad jej założeniem bo gdy przyszło co do czego nagle uświadomiłem sobie że tak naprawdę prawie nie mam czego pokazać i trochę się wstydziłem hahahaha no i do tej pory wszystko co robiłem wrzucałem w losowe foldery i nie patrzyłem ile tego jest ale zawsze wydawało mi się że strasznie dużo a tu psikus ;D (a może jednak nie?) ok myślę że zacznę od wstawiania fan artów i z głowy xD a po fan artach już ćwiczonka (tak mi się wydaję) ze zdjęć :) ok teraz z głowy robione w ostatnim czasie :P yep nie ma tego dużo i nie powala ;D ale nie mogę się zmusić do rysowania więcej z głowy czy robienia ilustracji itd itp (prawie 3 lata rysowałem pie***one fan arty może dlatego) teraz to właśnie z tym problemem się zmagam no i ćwiczonka i ostatnie już robione dzisiaj nowym piórkiem bo wcześniejsze mi siadło. Mam nadzieję że nowe będzie pracowało tak dobrze jak ostatnie i to szybko bo trochę się męczyłem robiąc to ok pozdrawiam wszystkich. W najbliższej przyszłości będę liczył na wasze komentarze, krytykę itd (po to tutaj raczej jestem :P) więc śmiało ;D ps. jeżeli coś robię źle odnośnie forum to bardzo mi przykro ale to pierwsze forum którego używam nigdy za nimi nie przepadałem ponieważ zawsze były dla mnie jak czarne magia czy matematyka ;D ok to chyba tyle na teraz Edytowane 4 Styczeń 2015 przez keyholestyle
keyholestyle Napisano 10 Marzec 2014 Autor Napisano 10 Marzec 2014 tzw. study ;) które zrobiłem już ponad miesiąc temu od tamtej pory nie mogłem zebrać się do pracy i szczerze mówiąc coś dalej nie mogę... i 2 portrety z głowy dla zabawy zrobione na dniach
keyholestyle Napisano 4 Maj 2014 Autor Napisano 4 Maj 2014 mały update :P praca dla siebie,dla zabawy :P i fan art CREEPER'A z MINECRAFT
Tomasz G Napisano 8 Maj 2014 Napisano 8 Maj 2014 Wydaje mi się, że do cieniowania używasz zbyt ciemnych kolorów. Na przykład w tej panience z popszedneigo postu powinieneś dodać więcej barw, czerwień, niebieski itd. Ona wygląda jakby miała brudna twarz. Ten rysunek z owczarkiem niemieckim jest niezły. Trochę proporcje postaci sa złe. Tak czy inaczej. Prace tutaj sa ciekawe. Dziwne, że nikt nie chce pisać.
keyholestyle Napisano 30 Maj 2014 Autor Napisano 30 Maj 2014 TO MÓJ STYL! hahaha nie no żart :P może to wina że kombinowałem już na początku w opcjach po zakupie monitoru albo po prostu mój błąd ale dzięki zwrócę teraz na to uwagę oh teraz patrzę i już chyba widzę faktycznie złe proporcje postaci, kurde nie ma to jak faktycznie ktoś napisze wtedy się zauważa takie rzeczy zazwyczaj staram się ustawiać nowe pracy na tapetę by mieć cały czas na nie oko i starać się wyłapać co mogłem zrobić źle i zazwyczaj widzę co mogłem zrobić inaczej no ale... :P mnie już to tak niestety nie dziwi :P mam nad swoimi pracami jakąś klątwę ;D Wielkie Dzięki za komentarz :)
grass Napisano 1 Czerwiec 2014 Napisano 1 Czerwiec 2014 Co mogę doradzić to najpierw namaluj wszystko co Cie otacza z natury, nauczysz się w ten sposób więcej i szybciej niż z fotek, zacznij od tych prostszych przedmiotów czyli nie rzucaj się na zbyt skomplikowane bryły. Jak już z fotek coś robisz to nie próbkuj z nich kolorów bo wtedy wychodzą brudne kolory. Warto też przysiąść solidnie do anatomii.
keyholestyle Napisano 2 Czerwiec 2014 Autor Napisano 2 Czerwiec 2014 Cóż to chyba też zależy od że tak powiem specjalizacji :P jeżeli że tak to nazwę specjalizowałbym się w landscape'ach czy enviro to faktycznie mógłbym robić więcej z tego co mnie otacza ale tak to nie wiem czy jeżeli lubię i wolę bardziej rysować postaci to tez taka metoda że tak to ujmę: zadziała. Słyszałem o poradach żeby rysować jakieś pierdółki z biurka żeby nauczyć się robić swoje prace jakby bardziej 3 wymiarowe a nie płaskie (to były chyba słowa Kekai Kotaki'ego) ale nie miałem ochoty jeszcze się zabrać za tego rodzaju ćwiczenia w końcu oczywiście będę musiał nawet żeby spróbować co do próbkowania kolorów to nie robię tego już od dość dawna w tej teczce jedyne prace w których faktycznie mogłem próbkować to praca 2 i 3 i może 8 ale raczej w to wątpie i już dobrze nie pamiętam. gdy mi się przypomni na pewno się do tego przyznam solidnie do anatomii? jest aż tak źle? xD XD dzięki za komentarz i trzymaj się
keyholestyle Napisano 4 Styczeń 2015 Autor Napisano 4 Styczeń 2015 Teczkę założyłem jakoś już rok temu z zamiarem zaglądania tutaj częściej a mając już tą teczkę jak się okazuję zaglądałem rzadziej na to forum niż nie mając teczki -_- Teraz przydałoby się nadrobić i pokazać co przez ten czas robiłem i zacząć korzystać z tego forum tak jak należy :P fan art the BOSS z serii MGS (gorszej twarzy chyba nie mogłem narysować ;D) nie mogłem sobie odpuścić po zobaczeniu jak GTA V jest piękne, teraz zabiłbym za wersję na PS4 czy XONE by móc jedynie porobić zdjęcia a potem sobie na nich poćwiczyć :3 potem postanowiłem spróbować się w grupie Virtual Plein Air na facebook i szczerze mówiąc jestem jedynie zadowolony z chmurek jakie mi wyszły :3 Potem próbowałem poprawić się trochę w character designie :P problem był taki że narysowałem jeden szkic i zacząłem go od razu praktycznie renderować -_- nad czym spędziłem trochę za dużo czasu. Na szczęście teraz jest już trochę lepiej i robię parę szkiców potem dopiero wybieram najlepszy i go renderuję więc pod tym względem jest dobrze :P po jakimś tam czasie zainspirował mnie Forrest Imel swoim In an Art Shell - Week ... więc postanowiłem ćwiczyć dziennie coś. no i skończyło się to dość szybko xD ale potem kupiłem szkicownik i rysowałem w nim masę rzeczy i też ćwiczyłem i jest już w połowie zapełniony więc jest gicior :) już nie będe wstawiał tutaj studiów nóg itp. ale... Szkicownik, nazwę to obudził we mnie miłość do propsów zacząłem w nim rysować masę różnych rzeczy typu rzeźby,krzesła,rośliny,warzywa,owoce,płoty,poduszki itd itd. starając się wymyślać nowe kształty więc nie mówię o przerysowywaniu ale już po jakimś czasie uznałem to za bardzo pożyteczne kiedy zacząłem rysować 30 różnych rękawów,rękawiczek itp. że tak powiem zmusiło mnie to w końcu do robienia więcej szkiców przed renderingiem :P i znowu inspiracja Forresta In an Art Shell - Week ... postanowiłem w końcu zrobić still life study już tu wyżej kolega mi to polecał i bawiłem się dobrze. Ale za bardzo jeszcze nie wiem jak się na tym uczyć, w sensie przerysowuje sobie coś ze stołu ale jak jakby mi to pomaga? co prawda wszystkie te moje wcześniejsze study to też takie srudy a nie study bo często robiłem coś w ogóle jakby nie z tematyką związaną z pracą nad jaką wtedy pracowałem więc... teraz już jest lepiej bo kiedy zacząłem rysować fan art z MGS V (jeszcze nie skończony) ćwiczyłem rysowanie koni i ich anatomię itp. ale w końcu i tak wkleiłem jakiegoś konia i walnąłem na nim overpainting lekko mu tam nogi tylko obracając czy szyję ale no... tu już następnego dnia zastanawiałem się co zrobić a że oba robiłem w salonie bo lepsze światło to mama postanowiła wymyślić mi co narysować xD XD i jak to Mamy no nie wypada odmówić ;D myślałem że przyniesie mi jedną różę no ale podołałem :P po jakimś czasie dostałem OGROMNEGO bzika na punkcie MGS V i dzień w dzień oglądałem te same trailery,gameplay'e itp. itd. i nie miałem dość. z GROUND ZEROES spędziłem jakieś 12 godzin Teraz już trochę odpuściło ale do dzisiaj nie mogę się doczekać premiery gry, jak i od pierwszego traileru RED BAND na E3 Postanowiłem więc przenieść energię bzika na nową pracę i zacząłem projektować snajperkę w stylu MGS (snajperzy w MGS są chyba najlepiej i najciekawiej zrobieni) zebrałem masę zdjęć,concept artów postaci i szkiców Yoji Shinkawy i zacząłem dostrzegać powtarzalność jego sztuczek i podobieństwo wszystkich postaci (szczerze mówiąc wstyd dla niego) ale na podstawie tego zbudowałem własną snajperkę z uniwersum MGS na twitter spotkałem sie z krytyką że kobiety twarz wygląda jak męska i pytania czy to transwenstyta xD XD więc kolejne czyste kartki w szkicowniku przeznaczyłem na rysowanie kobiecych twarzy no i jest lepiej po tych 50 xD tego użyłem w większości chyba przy projektowaniu jej: potem był dzień self portraitu (1 nov) ale już swojego ryja tu wklejać nie będe ;D Powoli zmierzamy do końca :) Zacząłem brać udział w grupie BRAINSTORM na fb był to już 13# challenge pod tytułem BATMAN REDESIGN i wtedy to właśnie również zacząłem rysować fan art z MGS V ten z koniem (który jest jeszcze nie skończony) a dodatkowo że jest to zaraz po robieniu snajperki z uniwersum MGS to ten batman wygląda jak z uniwersum MGS aż mi wstyd no ale... ta mechaniczna ręka czy ochraniacze na bark czy nie wiem nawet opaska xD Następnie zbliżały się urodziny Matuli ;D i kiedy zapytałem czy może coś jej namalować bo rzadko jestem w mieście więc rzadko kiedy mam opcję jej coś kupić a mieszkam na durnej wsi to czemu by właśnie czegoś nie namalować. Życzeniem był portret Denzela Washingtona pomyślałem ok...ey...? no ale zrobiłem ;D nigdy chyba nie była tak szczęśliwa i dumna LOL fan art Ralpha Wiggum'a z The Simpsons na początku bawiłem się świetnie bo jeszcze wtedy oglądałem chyba sezon 24 czy 23 i miał całkiem śmieszne teksty (zacząłem oglądać sezonami od końca) potem podczas dalszego renderingu jak byłem na nie wiem którym sezonie (nie śpieszyłem się z renderem) to ta postać miała coraz mniej wstawek i coraz mniej śmiesznych więc mój zapał też zmalał do robienia tej pracy miałem nawet ją zostawić ale jednak się zebrałem i dokończyłem ale na siłę kolejny challenge w grupie BRAINSTORM i redesign Cloud'a Strife z FINAL FANTASY VII problem z tymi challengami mam taki że zawsze za późno zaczynam a chce je oddać na czas dlatego nie są te postaci chociaż jakoś trochę wyrenderowane czy coś, tak samo było w przypadku Batmana i użyłem tam niby sztuczek Yoji Shinkawy z że tak powiem światłem miecza nie wiem czemu nie zmieniłem na własną wersję. Chyba już nie chciało mi się przy tym kawałku za bardzo siedzieć bo chciałem robić coś innego a teraz żałuję i cały czas myślę o powrocie do tego żeby wyrenderować to zrobić to jak należy. I w końcu ostatnie, wyciągnąłem w końcu stare szkice roślin ze szkicownika i zacząłem je renderować nie wiem czemu tak długo z tym zwlekałem. ok to tyle. Chyba nie muszę pisać że miło byłoby dostać jakiś komentarz itp. odnośnie pracek :) i wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2015 :) szczęśliwego mam na myśli Wszystkiego Najlepszego :)
keyholestyle Napisano 6 Styczeń 2015 Autor Napisano 6 Styczeń 2015 (edytowane) Wspomniałem a zapomniałem dodać link z pracą -_- kolejny challenge w grupie BRAINSTORM i redesign Cloud'a Strife z FINAL FANTASY VII problem z tymi challengami mam taki że zawsze za późno zaczynam a chce je oddać na czas dlatego nie są te postaci chociaż jakoś trochę wyrenderowane czy coś, tak samo było w przypadku Batmana i użyłem tam niby sztuczek Yoji Shinkawy z że tak powiem światłem miecza nie wiem czemu nie zmieniłem na własną wersję. Chyba już nie chciało mi się przy tym kawałku za bardzo siedzieć bo chciałem robić coś innego a teraz żałuję i cały czas myślę o powrocie do tego żeby wyrenderować to zrobić to jak należy. poprawka linku VVVVVV Edytowane 6 Styczeń 2015 przez keyholestyle
mysz Napisano 7 Styczeń 2015 Napisano 7 Styczeń 2015 wjezdzam z buta: wiekszosc twoich prac jest płaska i nudna, pomimo iz widac, ze starales sie je w miare wymuskac ;d i juz ci mowie dlaczego: 98,7% tych obrazków jest w 91,5% robiona miekkimi pedzlami. o ile w drugą stronę to działa - mozna dosyc łatwo zrobic cos fajnego samymi texturami i hardedge'ami, o tyle obrazki ktore maja w sobie tylko miekkie krawedzie i niewiele wiecej beda raczej kiepawe. oczywiscie ja jako fanatyk textur, faktur i świata bez airbrushy staram sie cie prawdopodobnie tylko niecnie przeciagnac na ciemna strone, jednak powtorze: nie idz ta softowa droga. do tego co napisalem dochodzi anatomia ktora lezy i nawet nie kwiczy - poniewaz nie zyje ;D dlatego konieczna jest spora dawka wiedzy tajemniej ktora jest nekromancja, azeby anatomie ozywic. braki w swiadomosci anatomicznej mozna maskowac, co ja w miare skutecznie (chyba) robie od lat (4 razy w zyciu pracowalem z refka) ale podstawy trzeba wkuc. mozna zasadniczo pojsc w druga strone i zostac kubista, ale trzeba przy tym pamietac ze picasso byl mistrzem anatomii ;d do tego to co zawsze powtarzam - wiecej kontrastu, nasycenia. I ODWAGI! wiecej eksperymentow zeby nie wyjsc na absolutnego fiuta przyznam, ze obrazki bokserow sa calkiem niezle - dobra baza zeby zrobic cos naprawde fajnego. a i np to: http://imagizer.imageshack.us/v2/1600x1200q90/19/pzfo.jpg pokazuje ze potrafisz zrobic cos bardzo milego dla oka. denzel i ten obrazek z gta z samochodzikiem i wzgórzami też są niczego sobie ;d miales lichą przyjemnosc trafic na jeden z moich dluzszych komentow (ktore pisze 3 razy na rok) ale pomimo, iz rozgadalem sie jak jakis guru to miej na uwadze ze jestem zerem ;d pozdrrr i płodnego 2015 roku
keyholestyle Napisano 8 Styczeń 2015 Autor Napisano 8 Styczeń 2015 Po pierwsze to wielkie dzięki za komentarz :) wcale nie obraziłbym się za nawet dłuższy :) Ok z anatomią jest serio tak źle? już ktoś wyżej o tym wspominał ale kurcze, chciałbym móc mieć teraz wasze oko żeby zobaczyć co nie gra, bo kurcze ja nie widzę haha i jakby nie wiem o co wam chodzi, wiesz o co chodzi? ;D Oczywiście zdaję sobie też sprawę że dobry w niej nie jestem bo co ja tam ćwiczę xD Oczywiście wezmę to do serca i będę ją dalej więcej ćwiczył. Ale przykładowo babka inspirowana serią MGS czy Cloud Strife na końcu są oparci o model 3D z DAZ3D (w 100%) (poszedłem za przykładem Marka Okoń ;D) i oczywiście trafiali się ludzie którzy mi wypominali przy babce że ma rękę taką a tors taki i że anatomia tam leży (teraz nie pamiętam co dokładnie mówili więc tak podaje losowe przykłady) a że tak powiem anatomia nie miała prawa tam leżeć. Jedynie coś model chyba szyję popsuł bo wyszła za gruba i to faktycznie mogę sam przyznać i ludzie też o tym mówili ale model też taką miał więc nie wiem... (o Cloud Strife nikt nic nie mówił bo nikt nie komentował bo prawie nigdzie nie wstawiałem :P ) zaciekawiły mnie słowa: wiecej kontrastu, nasycenia. I ODWAGI! wiecej eksperymentow ponieważ czasami mam okazję usłyszeć że moje prace są za ciemne i kilka dni temu nawet usłyszałem to gdzieś jeszcze, zazwyczaj... nie wiem jak to powiedzieć bo zganiaj brzmiałoby jakbym unikał problemu i wszystko zganiał na jakąś rzecz ale powiedzmy że zazwyczaj zganiam to na monitor bo zaraz po jego zakupie bawiłem się gammą,kontrastem itp. w ustawieniach w ogóle się na tym nie znając i tak przez 2 dni, wcześniejszy monitor był w ogóle jeszcze gorszy ale tutaj to wszystko trochę przyciemniłem i nawet do normalnych opcji nie mogę wrócić xD (muszę w końcu się za to zabrać i to naprawić) więc czasami podejrzewam że wina leży w tym ale i OCZYWIŚCIE! też w moich umiejętnościach i to w WIĘKSZOŚCI! bo nie twierdzę że jestem super :P (musiałem dużymi bo czasem ludzie myślą że właśnie zganiam wszystko na monitor -_-) Co do eksperymentów to fakt eksperymentuje za mało chociaż właśnie Denzel W,Ralph z Simpsonów i fan art MGS'a V z koniem były robione w tym samym czasie i każdą z prac robiłem innym zestawem pędzli :P co pracę musiałem wczytywać inny zestaw więc w pewnym sensie coś tam eksperymentowałem ale może nie ze stylem tak do końca. Na to nie wiem może jeszcze za wcześnie? nie wiem coś będe kombinował. Wracając jeszcze do miękkości kurcze nie wiem co o tym myśleć bo nie chcę też przykładowo powtarzać Wojtka Fusa i jego świetnych portretów z tymi wszystkimi rozmyciami i resztą tych fajnych sztuczek jakie robi i że tak powiem jakie każdy teraz kopiuję. ale i tak zazwyczaj ich używam żeby po prostu portret nie wyglądał jak tylko przerysowanie czy nałożenie Mediany na zdjęcie xD a żeby wyglądał trochę oryginalniej z widoczną jakby ręką artysty? że coś dodał od siebie przez co nie wygląda portret po prostu jak przerysowane zdjęcie załóżmy kropka w kropkę. ale tak to zazwyczaj staram się utrzymać czystość w pracach typu ładny,gładki,czysty rendering z szczegółami bo to jest styl który lubię i osobami które najbardziej mnie inspirują są Marek Okoń i Dan Luvisi a taki właśnie styl oni mają (jak to śmiesznie brzmi) (albo może mi się wydaję i sie ich pracom nie przyglądałem tak dokładnie) zresztą kto będzie robił gładkie prace jak wszyscy będą używać tekstur ha?! xD XD żartuję i zdaję sobie sprawę że taki czysty/gładki render to masa godzin pracy i staram się też zaczynać trochę photobash-ować i nazwę to brudzić styl żeby przyspieszyć proces ich powstawania stąd też modele 3d ludzi jako podstawa bo czasami to zajmuje wieki zanim się poprawi wszystkie błędy anatomiczne a chcesz zrobić tylko obrazek który masz w głowie i się dobrze bawić. OK nie wiem to chyba wszystko i sory za tak długą odpowiedź hahaha martwiłeś się długością swojej a nie przygotowałeś się na moją odpowiedź xD jeszcze raz sory ;D również pozdrawiam i szczęśliwego,bezpiecznego,płodnego ;D 2015
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się