Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Czy da się zaimportować do Blendera obiekt z 3ds max, wyskulptować na nim coś i wyeksportować to jako normalkę?

 

Czy blenderowy sculpting daje takie możliwości jak Zbrush? (chodzi o samo sculptowanie)

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Zbrush to to nie jest, ale daje rade i ma normalny interfejs (czy może raczej "normalniejszy") ;)

Zaimportować się da najlepiej przez obj-ty. Wypalić normalkę również (w internalu). Ale tutaj będzie problem w postaci UV-ki. Dynamic sculpt ją kasuje (co nie jest dziwne), więc pozostaje zabawa z multires-em.

Napisano

UV na wysculptowanym modelu HP nie jest potrzebne do wypalenia normal mapy. Z darmowych programów do sculptu jest jeszcze świetny Sculptris.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności