kingwins Napisano 17 Luty 2014 Napisano 17 Luty 2014 Witam, Czy da się zaimportować do Blendera obiekt z 3ds max, wyskulptować na nim coś i wyeksportować to jako normalkę? Czy blenderowy sculpting daje takie możliwości jak Zbrush? (chodzi o samo sculptowanie) pozdrawiam
JediWebster Napisano 17 Luty 2014 Napisano 17 Luty 2014 Zbrush to to nie jest, ale daje rade i ma normalny interfejs (czy może raczej "normalniejszy") ;) Zaimportować się da najlepiej przez obj-ty. Wypalić normalkę również (w internalu). Ale tutaj będzie problem w postaci UV-ki. Dynamic sculpt ją kasuje (co nie jest dziwne), więc pozostaje zabawa z multires-em.
diabelt Napisano 17 Luty 2014 Napisano 17 Luty 2014 UV na wysculptowanym modelu HP nie jest potrzebne do wypalenia normal mapy. Z darmowych programów do sculptu jest jeszcze świetny Sculptris.
JediWebster Napisano 17 Luty 2014 Napisano 17 Luty 2014 Ha! Jest, swietna sprawa, dzieki za info: http://blender.stackexchange.com/questions/2466/how-does-normal-baking-work :D UV na wysculptowanym modelu HP nie jest potrzebne do wypalenia normal mapy. Z darmowych programów do sculptu jest jeszcze świetny Sculptris.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się