peterr Napisano 28 Luty 2014 Napisano 28 Luty 2014 (edytowane) Tu coś będzie. Pewnie wiele porzuconych z braku czasu i zainteresowania kolejnymi tematami modeli ;) Były z 3 lata przerwy heh. Hobbistycznie z doskoku. Na początek, w ramach porzucenia 3d maxa nauka modzenia w blenderze - zbroja - tydzień pomiędzy innymi obowiązkami. Model raczej LP, teksturka(a raczej pare wgłębień i tyle) 1024 z normalką z 3dcoat, może jeszcze się tym pobawię - ale nie zanosi się. Pzdr Edytowane 28 Luty 2014 przez peterr
peterr Napisano 28 Luty 2014 Autor Napisano 28 Luty 2014 Da się jakoś rysować siatkę po shade'owanym modelu ?
peterr Napisano 1 Marzec 2014 Autor Napisano 1 Marzec 2014 A obecnie teksturowanie/uv zamku w kórniku :D Z fot, niestety jednej ściany brakuje jako refki. Dopiero na koniec planuję ujednolicanie kolorów - narazie jest niezła masakra ;) - - - Połączono posty - - - Model Więcej screenów jak skończę :/
peterr Napisano 5 Marzec 2014 Autor Napisano 5 Marzec 2014 Po renderze high-res wyszło trochę vertexów do ruszenia. Hmm wyszło słabo - pomysł z narzucaniem fotek o różnym nasyceniu i oświetleniu skończył się koniecznością ich przemnażania itd, uv robione po kilka razy, ogólnie masakra - już wiem jak sobie nie utrudniać życia.. narazie tyle, w między czasie będę szukał czegoś do renderowania, testował materiały cycles'owe...i zrobię coś prostego do teksturowania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się