muody Napisano 13 Marzec 2014 Napisano 13 Marzec 2014 Tworząc model stwora, przegapiłem 2 małe popsute polygony (pięciokąty dokładniej). Zanim zauważyłem ten błąd, rozłożyłem już dobre mapowanie UV, używając seam'ów (Peel seams, niebieskich). Teraz - chcąc usunąć te 2 wadliwe polygony z mesha, muszę zrobić Collapse to Editable Poly. Wtedy seamy niebieskie zamieniają się w seamy zielone (Map seams). Czy da się przekonwertować seamy zielone na niebieskie? Jeśli nie, to jaki jest prawidłowy workflow, żeby zachować seamy mimo edycji siatki?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się