Skocz do zawartości

Jak zachować UV seam'y po zmianach w modelu?


muody

Rekomendowane odpowiedzi

Tworząc model stwora, przegapiłem 2 małe popsute polygony (pięciokąty dokładniej). Zanim zauważyłem ten błąd, rozłożyłem już dobre mapowanie UV, używając seam'ów (Peel seams, niebieskich).

Teraz - chcąc usunąć te 2 wadliwe polygony z mesha, muszę zrobić Collapse to Editable Poly. Wtedy seamy niebieskie zamieniają się w seamy zielone (Map seams).

Czy da się przekonwertować seamy zielone na niebieskie? Jeśli nie, to jaki jest prawidłowy workflow, żeby zachować seamy mimo edycji siatki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności