Skocz do zawartości

Lightmapa do X'a


Gość karczas

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam Forumowiczow!

Od jakiegos czasu borykam ie z nastepujacym problemem:

 

Otoz chce zrobic w max'ie 5 jakas fajna - prosta mapke 3D, dodac do niej oswietlenie, wypiec texturki, a nastepnij przeexportowac do formatu DirectX - *.x za pomoca exportera Panda DirectX. Mam niestety dosyc duzy problem z tym przedostatnim - nie wiem jak wypiec texturki tak, abym mogl je wczytac do programu (ala 3d engine) i bez wiekrzych komplikacji renderowac je z ladnymi low-resowimi teksturkami i jeszcze ladniejszymi lightmapami.

 

Bardzo prosze o lopatologiczny opis problemu i pytanie kieruje bardziej do osob ktore mialy stycznosc z programowaniem w DX (8.1 - dodam) i plikami *.x, ale jesli ktos czuje ze moze mi pomoc to niech ita k pisze :P

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności