Skocz do zawartości

Nuke - render projekcji jako texture


franqun

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam chyba laickie pytanie ale może ktoś podpowie.

 

Mam ustawioną camera projection na Card node. I teraz chciałbym wyrenderować to co jest "rzucane" na tę Card node ale w rozmiarze tej card nody - jako texture - powiedzmy ze wyeksportuje karte z writegeo i pozniej to co rzucane jest na karte chciałbym użyć jako textury. Nie wiem czy to dobrze tłumacze :(

 

Próbowałem za pomocą dodatkowej kamery ustawionej aby "patrzyła" prostopadle na kartę - tyle że nie mogę dojść co i jak ustawić (kombinowałem z focalem i horiz aperture) aby render był w formacie/rozmiarze karty - reformat tez mi nic nie pomógł albo nie mogę dojść jak go ustawić...

 

any idea, clue ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Właśnie dyskutowałem o czymś podobnym (chyba ;)) i kolega wspomniał, że pojawił się tu taki wpis. Sam raczkuję w Nuke, ale może kombinacja z axis node z tego tutoriala coś pomoże:

[video=youtube_share;EMtRjJg4aBM]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności