Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Jak w temacie mam problem z plikami OBJ. po wyexportowaniu z 3ds'a, zajmują po 40mb i zewnętrzny render KeyShot nie chce w ogóle tego ugryźć. Nie ma problemu z innymi obiektami z neta. Cały model składa się z 5-ciu elementów. Modyfikatory jakie użyłem to Turbosmooth x 2. Nie mam pojęcia w jaki sposób zredukować wagę tych plików lub jeśli nie jest to tak istotne jak odpalić to na Keyshot 4? Wydaje mi sie że liczba poly jest za duża ale co z tym teraz zrobić.

 

 

3x.th.jpg2x.th.jpg1x.th.jpgNew0000.th.jpgNew0001.th.jpgNew0002.th.jpg

New0000aPxdhQ.jpg

Edytowane przez shaggy9mm

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 437
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

o ! to wygładziłesętę siatkę na ..maxa :) Siatka jest nawet ok, podzieliło chyba ładnie. Pobaw się zanaczaniem loopow i ringów i remove :) Chyba że masz jakiś wcześniejszy plik i sobie podmień po kolei geometrię.

Napisano

No wiem jest dość mocno wygładzona, możliwe że aż za bardzo ale taki właśnie efekt chciałem uzyskać, chodzi mi o zbliżenia makro. Zastanawiam sie czy można ten efekt uzyskać w inny sposób - wykorzystując jakiś modyfikator lub podczas samego renderingu coś z antyaliasem pokombinować. Jeśli chodzi o usuwanie lini loop'em i ringowaniem to już prubowałem i na niewiele sie to zdało. Ma ktoś pomysł co można by zrobić z poniższym modelem żeby wyglądał jak ten z 2xTsmooth i żeby tyle nie zajmował, a może to jednak wina czego innego, jakiś scen lub aktywnych opcji w tle?

 

Dodaje linki do obydwóch wersji gdyby ktoś chciał osobiście to sprawdzić.

 

Wersja podstawowa

http://turbobit.pl/km1op679x54l/Projekt Ołówka v01.max.html

 

Wersja końcowa

http://turbobit.pl/am3xxvc2jev1/Projekt Ołówka v02.max.html

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności