Napisano 31 Marzec 201411 l Witam Nie znam się na sprzęcie prawie w ogole a tym bardziej nie jestem na bieżąco z tym co najnowsze. Przyszedł jednak czas na zmiane kompa i chciałem zasięgnąć rady kolegów. Następujacy zestaw złożyłem na morele.net bazująć głownie na lekturze tego właśnie działu: http://www.morele.net/of/tamwX4roe867M5c/ Nie mam bliżej określonego budżetu, raczej poniżej 10k chciałbym się zmieścić. Najważniejsze jednak żeby sprzęt był na czasie, mocny i stabilny i służyć przez 2-3 lata. Jeśli warto zainwestować w coś droższego to jest taka możliwość. W maxie robie architekturę, interior/exterior, sporo modeli everowych itd. więc sceny bywają ciężkie. Rozumiem że dysk ssd słuzy tylko do systemu i maxa a całą bibliotekę trzymamy na normalnym hdd? Bardzo proszę o zmiany/sugestie wraz z uzasadnieniem. Nie mam pojęcia czy to co wybrałem w ogóle pasuje do siebie;) Czy procesor jest ok? Czy może jest na rynku cos lepszego i w rozsądnym stopniu droższego? Monitory mam. Dziekuje serdecznie, liczę na odzew! Paweł
Napisano 16 Kwiecień 201411 l Coś podobnego bym wybrał i raczej z grafiką Quadro, chyba że chcesz też w coś pograć to wtedy GTX770: Intel Core i7-4930K Gigabyte GA-X79-UD3 Thermalright Macho 120 rev.A Corsair Vengeance Low Profile 4x8GB Samsung 256GB SSD 840 Pro Dysk 1TB WD Black Quadro K4000 3072MB Obudowa PC Fractal R4 Nagrywarka DVD Samsung Windows 7 Home Premium 64bit PL Zasilacz Corsair CS 550W Jak bierzesz Quadro to nie potrzebujesz większego zasilacza niż 550W, zresztą na pojedyczną GTX też starczy. Procesor 6 rdzeniowy bardzo mocny z możliwością podkręcania, polecana płyta głowna Gigabyte'a, 32GB ram i wyciszana obudowa. Taki zestaw powinien Ci starczyć na kilka lat. Powinien kosztować do 10 tysięcy.