Gość cukier Napisano 12 Kwiecień 2014 Napisano 12 Kwiecień 2014 Hej, Wie ktoś może jak pomóc Maxowi pokazać mi mgłę? Mam Tube - od dołu do połowy wysokości metal, od połowy szkło A&D solid geometry, w środku cylindra mam Volume Fog z gizmem cylinder, jak renderze od góry widać elegancko mgłę, na dnie ( na poziomie połowy wysokości metalowej części ) a jak ustawię widok zza szkła mgły ni ma :(
Adder Napisano 12 Kwiecień 2014 Napisano 12 Kwiecień 2014 Max zawsze ma problemu z volumami ;/ Jeśli to szkło arch & design zjedź do mental ray connection i w volume podepnij coś w stylu parti volume, lub któryś sąsiedni. Mówię, szczerze trochę zgaduje bo mgłą z za szyby nigdy się nie bawiłem..
Gość cukier Napisano 12 Kwiecień 2014 Napisano 12 Kwiecień 2014 Dzięki, próbowałem z tym też ale jednak okazało się że trzeba było tylko zaznaczyć auto volume w ustawieniach renderinfu mentala w raytrancigu :)
Adder Napisano 12 Kwiecień 2014 Napisano 12 Kwiecień 2014 Hah. To miała być moja oryginalna podpowiedź:D Ale dobrze wiedzieć. Chociaż już pewnie w życiu nie będę mentala używał :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się