Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam zamiar wykonać model postaci wg poniższego szkicu.

Nie jestem mistrzem ołówka ale coś takiego wymęczyłem :)

 

cYpQCqz.jpg

 

 

Wykonałem także wstępny model. W ramach tego projektu

chciałbym nadrobić luki w przygotowywaniu postaci i ogólnie modeli

na potrzeby lowpoly. Zależy mi aby dobrze "przepracować" model

i zoptymalizować go pod względem topologii.

Dlatego proszę was o rady co można lepiej rozwiązać, na czym przyoszczędzić itp.

 

Model obecnie ma ok 900 poly i tu od razu pytanie jakie są waszym zdaniem

rozsądne granic w gęstości siatki, jeżeli chciałbym użyć go także w aplikacji mobilnej?

 

Krytyka oraz sugestie zmian zawsze w cenie.

 

hero (View in 3D)

ZpdwW

  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności