Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam zamiar wykonać model postaci wg poniższego szkicu.

Nie jestem mistrzem ołówka ale coś takiego wymęczyłem :)

 

cYpQCqz.jpg

 

 

Wykonałem także wstępny model. W ramach tego projektu

chciałbym nadrobić luki w przygotowywaniu postaci i ogólnie modeli

na potrzeby lowpoly. Zależy mi aby dobrze "przepracować" model

i zoptymalizować go pod względem topologii.

Dlatego proszę was o rady co można lepiej rozwiązać, na czym przyoszczędzić itp.

 

Model obecnie ma ok 900 poly i tu od razu pytanie jakie są waszym zdaniem

rozsądne granic w gęstości siatki, jeżeli chciałbym użyć go także w aplikacji mobilnej?

 

Krytyka oraz sugestie zmian zawsze w cenie.

 

hero (View in 3D)

ZpdwW

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności