kolaborant Napisano 15 Kwiecień 2014 Napisano 15 Kwiecień 2014 Mam zamiar wykonać model postaci wg poniższego szkicu. Nie jestem mistrzem ołówka ale coś takiego wymęczyłem :) Wykonałem także wstępny model. W ramach tego projektu chciałbym nadrobić luki w przygotowywaniu postaci i ogólnie modeli na potrzeby lowpoly. Zależy mi aby dobrze "przepracować" model i zoptymalizować go pod względem topologii. Dlatego proszę was o rady co można lepiej rozwiązać, na czym przyoszczędzić itp. Model obecnie ma ok 900 poly i tu od razu pytanie jakie są waszym zdaniem rozsądne granic w gęstości siatki, jeżeli chciałbym użyć go także w aplikacji mobilnej? Krytyka oraz sugestie zmian zawsze w cenie. hero (View in 3D)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się