Gość Megeu Napisano 8 Maj 2014 Share Napisano 8 Maj 2014 Rezerwuję swój niekonwencjonalny pomysł na bohatera. ---------------------------------------------------------------------------------- Bohaterska ksywa: Scarfman! Nanananananana Scarfman! Pochodzenie ksywki: Piękny, długi szal powiewający dumnie za plecami naszego herosa. Moce: Scarfman potrafi usztywniać wszelkiego rodzaju tkaniny nadając niciom twardość porównywalną do twardości diamentu. Dzięki tej umiejętności jest w stanie zwykłym szalikiem odciąć komuś głowę. Przecinać może wszystko, a przynajmniej jak dotąd nie spotkał na swojej drodze czegoś, czego nie zdołałby przepołowić. Jest także zdolny odwrócić ten proces nadając wcześniej zmienionym miękkość i elastyczność. W dodatku stan przedmiotów po każdej zmianie jest permanentny. Supersztuczki [Przykłady] 1. Goni cię banda oprychów? Z jakiegoś powodu nie chcesz lub nie możesz ich pociachać? Zajmij się ich spodniami! Jakkolwiek to brzmi. Usztywniasz ich portki i uciekasz, kątem oka widząc jak zataczają się i przewracają nie mogąc zgiąć lub rozprostować kończyn. 2. Uciekasz oknem? Zasłoń za sobą szczelnie firanki/zasłony i "zamknij" okno. Nikt stamtąd za tobą nie wyskoczy. 3. Zgubiłeś szalik? Potrzebujesz długiej i ostrej broni by wykończyć trzydziestu bandytów? Rozpruj skarpetę i załatw ich swoim nowym, super cienkim "mieczem"! ---------------------------------------------------------------------------------- Wymyślać można w nieskończoność. Wyobraźcie go sobie i sami oceńcie jego możliwości. Dopiero zaczynam. Idę zmagać się z tabletem i za niedługo wstawię pierwsze arty. Mam nadzieję, że zdążę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Megeu Napisano 10 Maj 2014 Share Napisano 10 Maj 2014 Scarfman z robaczka staje się kokonem i przechodzi metamorfozę. Porzuca swoje imię i szykuje się na jego zmianę. Poprzez dopracowanie umiejętności bohater nie tracąc swojej komediowej iskierki zyskuje większy potencjał. Ksywa: Scarfman zostaje roboczą ksywką, póki nie wpadnę na coś odpowiedniego. Znaki szczególne: Odchodzę od szalika, szukam czegoś poważniejszego. Moc: Scarfman potrafi zmieniać twardość materiałów nieożywionych(martwych). Może sprawić, że coś stanie się kruche lub twarde. Warunkiem zmiany struktury przedmiotu jest dotyk. Poza tym manipulacja skalą twardości jest ograniczona poznaniem i umiejętnym wykorzystaniem mocy przez bohatera. Także wielkość przedmiotu ma wpływ na długość i możliwość zmiany. Powiedzmy, że wyćwiczony i doświadczony w walce Scarfman potrafił będzie w kulminacyjnym momencie zmienić solidny most w "kładkę z kredy" i przy odpowiedniej dawce szczęścia posłać swojego nemezis do rzeki/w przepaść. Stare supersztuczki stają się zwykłymi sztuczkami przy nowych możliwościach herosa. 1. Motyw z drabiną, schodami. - Dotykasz ich i gdy stają się kruche, niszczysz je solidnym uderzeniem. 2. Grad kul lecący w stronę bohatera. - Utwardzasz swoje ciuchy i cieszysz się minami strzelających gdy ich kule odbijają się od twojego płaszcza. 3. Pułapki - Dobrze rozstawione dadzą pokaźną przewagę. Nadając kruchość np niektórym płytkom chodnika tworzymy płytkie zapadnie. Gdy ktoś wbiegnie na taką płytkę jego stopa zapadnie się i pozbawi przeciwnika równowagi a przy odrobinie szczęścia położy go na plecy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi