Lee5.56 Napisano 24 Maj 2014 Napisano 24 Maj 2014 Witam. Mam problem, zrobiłem sobie mapowanie w UV Layout i exportowałem sobie to do 3ds maxa. Tylko że jak to zrobie to wygląda to tak: Smoothing groups nic nie zmienia. I normal mapa wychodzi z tego paskudna. Z góry dzięki za pomoc.
Lee5.56 Napisano 24 Maj 2014 Autor Napisano 24 Maj 2014 Znalazłem rozwiązanie problemu: podwójne odwrócenie normali pomogło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się