EOS Napisano 26 Maj 2014 Share Napisano 26 Maj 2014 Witajcie Tym razem pisze się nowa przygoda z VRAY i mapowaniem obiektów. Rzecz dotyczy przedmiotu wykonanego na zasadzie narysowanej płaskiej powierzchni LINE lub PLANE i skonwertowanej do "Editable Poly", aby móc wymodelować widoczny przedmiot. Tak wymodelowanemu przedmiotowi chciałem nadać teksturę z kolekcji VRAY, jednak po nadaniu tekstury przedmiot staje się czarną dziurą, która nie odbija światła i nie posiada koloru stając sie czarną dziurą. Kilka razy też miałem efekt przy takich modelach mających problem z mappingiem V-RAV, iż także sumylacja fizyki CLOTH kończyła się niepowodzeniem i materiał opadał w dalszą przestrzeń 3D nie mogąc sie na takich przedmiotach zatrzymać. To jakby wina obiektu . To co udało mi sie kiedyś zaobserwować, to że tego rodzaju obiekt, nie odbija światła- stając się widoczną na przykładzie czarną dziurą, jednak odbija światło na inne obiekty w bliskim otoczeniu i robi to jakby drugą stroną poligonu/siatki. Konczyło sie to najczęściej tym, iz musiałem obiekt raz jeszcze rysować sprawdzając wczesniej czy nie bedę miał takich numerów z nim juz podczas formowania. Moze jest sposób na taki defekt? KOLOR TEKSTUTY JAKI MU NADAŁEM : pochodził z kolekcji VRAY i był koloru jasnego, na renderingu i w viewport widoczny jest czarny (taki pochłaniacz światła jak czarna dziura) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EOS Napisano 26 Maj 2014 Autor Share Napisano 26 Maj 2014 Temat zamknięty już wszystko działa. FLIP tym razem zadziałał. jakaś chwilowa upartość programu musiała wystąpić :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się