Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie

 

Tym razem pisze się nowa przygoda z VRAY i mapowaniem obiektów.

 

Rzecz dotyczy przedmiotu wykonanego na zasadzie narysowanej płaskiej powierzchni LINE lub PLANE i skonwertowanej do "Editable Poly", aby móc wymodelować widoczny przedmiot.

 

Tak wymodelowanemu przedmiotowi chciałem nadać teksturę z kolekcji VRAY, jednak po nadaniu tekstury przedmiot staje się czarną dziurą, która nie odbija światła i nie posiada koloru stając sie czarną dziurą.

 

Kilka razy też miałem efekt przy takich modelach mających problem z mappingiem V-RAV, iż także sumylacja fizyki CLOTH kończyła się niepowodzeniem i materiał opadał w dalszą przestrzeń 3D nie mogąc sie na takich przedmiotach zatrzymać. To jakby wina obiektu .

4+nie+mapowanie.jpg

 

 

To co udało mi sie kiedyś zaobserwować, to że tego rodzaju obiekt, nie odbija światła- stając się widoczną na przykładzie czarną dziurą, jednak odbija światło na inne obiekty w bliskim otoczeniu i robi to jakby drugą stroną poligonu/siatki.

 

Konczyło sie to najczęściej tym, iz musiałem obiekt raz jeszcze rysować sprawdzając wczesniej czy nie bedę miał takich numerów z nim juz podczas formowania.

 

Moze jest sposób na taki defekt?

 

 

KOLOR TEKSTUTY JAKI MU NADAŁEM : pochodził z kolekcji VRAY i był koloru jasnego, na renderingu i w viewport widoczny jest czarny (taki pochłaniacz światła jak czarna dziura)

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Temat zamknięty już wszystko działa. FLIP tym razem zadziałał. jakaś chwilowa upartość programu musiała wystąpić :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności