Napisano 26 Maj 201410 l Witajcie Tym razem pisze się nowa przygoda z VRAY i mapowaniem obiektów. Rzecz dotyczy przedmiotu wykonanego na zasadzie narysowanej płaskiej powierzchni LINE lub PLANE i skonwertowanej do "Editable Poly", aby móc wymodelować widoczny przedmiot. Tak wymodelowanemu przedmiotowi chciałem nadać teksturę z kolekcji VRAY, jednak po nadaniu tekstury przedmiot staje się czarną dziurą, która nie odbija światła i nie posiada koloru stając sie czarną dziurą. Kilka razy też miałem efekt przy takich modelach mających problem z mappingiem V-RAV, iż także sumylacja fizyki CLOTH kończyła się niepowodzeniem i materiał opadał w dalszą przestrzeń 3D nie mogąc sie na takich przedmiotach zatrzymać. To jakby wina obiektu . To co udało mi sie kiedyś zaobserwować, to że tego rodzaju obiekt, nie odbija światła- stając się widoczną na przykładzie czarną dziurą, jednak odbija światło na inne obiekty w bliskim otoczeniu i robi to jakby drugą stroną poligonu/siatki. Konczyło sie to najczęściej tym, iz musiałem obiekt raz jeszcze rysować sprawdzając wczesniej czy nie bedę miał takich numerów z nim juz podczas formowania. Moze jest sposób na taki defekt? KOLOR TEKSTUTY JAKI MU NADAŁEM : pochodził z kolekcji VRAY i był koloru jasnego, na renderingu i w viewport widoczny jest czarny (taki pochłaniacz światła jak czarna dziura)
Napisano 26 Maj 201410 l Autor Temat zamknięty już wszystko działa. FLIP tym razem zadziałał. jakaś chwilowa upartość programu musiała wystąpić :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto