Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witajcie

 

Tym razem pisze się nowa przygoda z VRAY i mapowaniem obiektów.

 

Rzecz dotyczy przedmiotu wykonanego na zasadzie narysowanej płaskiej powierzchni LINE lub PLANE i skonwertowanej do "Editable Poly", aby móc wymodelować widoczny przedmiot.

 

Tak wymodelowanemu przedmiotowi chciałem nadać teksturę z kolekcji VRAY, jednak po nadaniu tekstury przedmiot staje się czarną dziurą, która nie odbija światła i nie posiada koloru stając sie czarną dziurą.

 

Kilka razy też miałem efekt przy takich modelach mających problem z mappingiem V-RAV, iż także sumylacja fizyki CLOTH kończyła się niepowodzeniem i materiał opadał w dalszą przestrzeń 3D nie mogąc sie na takich przedmiotach zatrzymać. To jakby wina obiektu .

4+nie+mapowanie.jpg

 

 

To co udało mi sie kiedyś zaobserwować, to że tego rodzaju obiekt, nie odbija światła- stając się widoczną na przykładzie czarną dziurą, jednak odbija światło na inne obiekty w bliskim otoczeniu i robi to jakby drugą stroną poligonu/siatki.

 

Konczyło sie to najczęściej tym, iz musiałem obiekt raz jeszcze rysować sprawdzając wczesniej czy nie bedę miał takich numerów z nim juz podczas formowania.

 

Moze jest sposób na taki defekt?

 

 

KOLOR TEKSTUTY JAKI MU NADAŁEM : pochodził z kolekcji VRAY i był koloru jasnego, na renderingu i w viewport widoczny jest czarny (taki pochłaniacz światła jak czarna dziura)

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 585
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Temat zamknięty już wszystko działa. FLIP tym razem zadziałał. jakaś chwilowa upartość programu musiała wystąpić :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności