Makal Napisano 30 Maj 2014 Napisano 30 Maj 2014 Hej, mam taki problem. W UVLayout rozłożyłem sobie UV do prostego obiektu. Jako, że ten obiekt występuje parę razy w scenie, chciałem przenieść UVki za pomocą Unwrap UVW -> Save, a później nadać ten sam modyfikator dla kolejnych obiektów i tam po prostu załadować plik z rozszerzeniem .uvw. I niby wszystko dzieła, a jednak nie... Poniżej załączam screen: http://i.imgur.com/LTqM62L.png Ktoś ogarnia ocb?
Shrike Napisano 31 Maj 2014 Napisano 31 Maj 2014 Jesteś pewny, że masz tę samą teksturę nałożoną na oba obiekty? Bo jeżeli bitmapom różni się tiling to będą różnie wyświetlane. W oknie Edit UVWs w prawym górnym rogu rozwiń to gdzie jest CheckerPattern i wybierz jeszcze raz to samo - wyświetli Ci się szachownica i zobaczysz, czy jest tak samo.
diabelt Napisano 31 Maj 2014 Napisano 31 Maj 2014 Zmienił się vertex order i Uv zgłupiało. Do transferu UV między obiektami służy modyfikator projection. Takie save UV jak zrobiłeś pewnie by zadziałało gdybyś nie eksportował modelu do uvlayout. Przy exporcie/imporcie albo w UVlayout posypał się vertex order i dupa;). Jak dobrze ustawisz projection modifier to powinno przenineść UV bez problemu, nawet między obiektami z różną topo.
Makal Napisano 31 Maj 2014 Autor Napisano 31 Maj 2014 Dzięki diabelt, to może być to. Trochę szperałem w necie w tym temacie i natrafiłem na wzmiankę z użyciem modyfikatora Projection. Teraz to, co napisałeś ma sens. Pokombinuję z tym. Dzięki!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się