Skocz do zawartości

Normal map baking. max 2014 Scanline. Problem z wypaleniem mapki.


Gość RickiPicker

Rekomendowane odpowiedzi

Gość RickiPicker

Witam,

 

Staram się wypalić normal mapę w maxie. Używam sposobu pokazanego w tym poradniku :

 

Zrobiłem kilka testów na prostych boxach wszystko działa. Niestety po przeniesieniu tego samego "workflow?" na bardziej cięższy obiekt za każdym razem wychodzi tak jakby płaska normal mapa z różowymi elementami które jak rozumiem oznaczają miejsca w których będą błędy. Nie mam pojęcia co robię źle. Jak tylko powtórzę nawet w tej samej scenie ten sam proces na innym elemencie wszystko wychodzi poprawnie.

Mam nadzieję że załączniki trochę pomogą.

 

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności