Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak sam tytuł wskazuje, chciałbym poruszyć kwestię dość ważną w moim nadchodzącym renderze. A więc muszę wykonać wizke budynku, w którym głównie będę chciał polegać na materiale szkła. Tutaj pojawia się moje pytanie, jakiego najlepiej użyć oświetlenia i jak skonstruować materiał szkła, aby przyniósł w miarę przyzwoity efekt?

 

Prawdę mówiąc nie jest to moja pierwsza tego typu próba, bo wcześniej już trochę kombinowałem lecz z mizernym skutkiem. Przeglądałem jakieś poradniki jednak nadal nie jestem przekonany co będzie najlepszym wyjściem. Jak dotąd głównie polegałem na oświetleniu mapką HDRI i wtedy sprawa wyglądała dość prosto, gdyż do odbić na szkle dodawałem właśnie tą mapke. Problem polega na tym, że nie byłem zadowolony z tego efektu, samo szkło wyglądało tak jakoś sztucznie, nie wspominając o odbiciach.

Macie jakieś inne sprawdzone sposoby, bądź chociaż rady czym kierować się przy tego typu pracy.

Nie ukrywam, że HDRI to bardzo wygodna opcja i oglądając prace innych osób, aż ciężko uwierzyć że można doprowadzić wizke do takiej jakości dzięki niej.

 

Jestem świadomy, że sposób oświetlenia zależy od budynku i nie można ot tak stwierdzić, co będzie dla mnie najlepsze... dlatego też głównie proszę o jakieś przemyślenia, rady, i sprawdzone materiały szkła. Coś co będzie pomocne w pracy.

A, no i render będzie dzienny.

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności