crys Napisano 18 Wrzesień 2004 Napisano 18 Wrzesień 2004 "fast subsurface scattring skin shader" Tutorial pokazuje ustawienia w MentalRay 3.3 pozwalajece osiagnac SSS w 3ds max7. >http://www.3d-palace.com/forums/viewtopic.php?t=2863 Pozdrowko:)
Piotr Dobosz Napisano 19 Wrzesień 2004 Napisano 19 Wrzesień 2004 a max 7 juz jest wogole do kupienia? pozdrawiam
Marcin Napisano 19 Wrzesień 2004 Napisano 19 Wrzesień 2004 do kupienia jest jedynie ubdate z maxa 6 na maxa 7 .... z tego co widzialem na screenie ... to tryb edit poly jest o niebo rozbudowany ;) I WRESZCIE DALI PAINTA ;) Teraz Z-brush bedzie w maxie ;) (no moze nie do konca ale cząstka)
dr Ug Napisano 19 Wrzesień 2004 Napisano 19 Wrzesień 2004 Taki "zbrush" byl juz w postaci pluga od bardzo dawna.
Marcin Napisano 19 Wrzesień 2004 Napisano 19 Wrzesień 2004 wiem ... "painter" ale teraz widze ze go troszke rozbudowali .... no nic .. zobaczymy jak bedzie progsie ...
crys Napisano 19 Wrzesień 2004 Autor Napisano 19 Wrzesień 2004 Hi, dodam jeszcze, ze warto przejzec stronke, znajduja sie tam video-Tutki.......(gdyby ktos nie zauwazyl). na stronie glownej widoczne do Vray'a , 5 sztuk: Part 1 - in which pooh discovers Vray Part 2 - GI Part 3 - Reflective materials Part 4 - Refractive materials and hdri Part 5 - In which we bid goobye to Pooh and learn about Caustics, nie zakladam nowego newsa, poniewaz nie jestem pewien czy to przypadkiem juz nie bylo. No, ale przypomniec nie zaszkodzi:) ps. aha, trzeba sie rejstrowac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się