Cedorn Napisano 11 Lipiec 2014 Napisano 11 Lipiec 2014 Dobry, Nigdzie nie znalazłem tematu dotyczącego tego edytora - co jest dosyć ciekawe, w związku z tym, że dużo się tu mówi o Unity. Ale ja nie o tym. Nie mam się gdzie zwrócić, a żeby nie narażać się moderatorom tego forum, zdecydowałem się wrzucić swoje zapytanie do wolnych dyskusji - z prośbą o przeniesienie, gdzie trzeba - jeśli trzeba. W zasadzie grafikiem nie jestem. Zapędów też nie mam - zanim mnie jednak zjecie, dodam, że lubię tworzyć światy. Stąd zabrnąłem w Cryengine 3. Bardzo przyjemne narzędzie, chociaż czasami mam trudności z jego opanowaniem... nie wiem, co sobie wyobrażam pytając o Cryengine w miejscu, gdzie o tym silniku mówi się tylko w newsach (czyt. poszlaki wskazują, że nie jesteście zainteresowani tym tematem), niemniej mam nadzieję, że znajdzie się parę dobrych dusz władających tym programem. Otóż mam problem - ni cholery nie udaje mi się sprawić, by rzeka i morze ze sobą współgrały. Żadnej delty Nilu, ani ujścia Wisły - niedyrydy. Pewnie, rozumiem, że mamy tu do czynienia z dwoma zupełnie innymi materiałami, ale. Ale nie sądzę, by ludzie z Crytek byli na tyle głupi, by nie dodać narzędzia, które w jakiś sposób eliminowałoby ten problem. Jedyne, na co ja wpadłem, to próba schowania niejako odcinka rzeki, który miałby być zmieszany z morzem pod teksturą. Niestety, wygląda na to, że powierzchnia zależna jest od najwyższego wierzchołka - czyli cała rzeka musiałaby być na nieprzyzwoicie niskim poziomie. A co za tym idzie, moja praca też. Ktoś ma jakieś pomysły? Aha. No i co złego to nie ja - bijcie, ale pomóżcie :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się