sen5 Napisano 13 Lipiec 2014 Napisano 13 Lipiec 2014 Witam ,mam taki problem , iż robię exterior i chcę aby w moich szybach ładnie odbijało się niebo. Aby uzyskać zamierzony efekt wchodzę sobię w render setup->vray-> zakładka environment-> klikam ON przy reflection i refraction-> klikam sobię nastepnie NONE-> wybieram bitmap->tu z dysku wybieram sobie teksturę z niebem->nastepnei wybraną teksturę kopiuje sobię na wolny slot w material editorze ->zaznaczam sobie ładnie ENVI->zmieniam na spherical environment I po tym zabiegu zadowolony ,że mi się uda klikam sobie render i dupa. Tracą mi się jakiekolwiek odbicia w oknach z wczesniejszego VraySkay i nic się nie odbija . Nie wiem o co chodzi. Czytałem na forum i ludzie piszą ,że należy własnie wrzucic teksture do vray environment lub w materiale szyby w maps do environment .Robiłem i tak ,ale tak samo ,dupa. Nie wiem o co B. Prosz,e o pomoc. Z góry dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się