Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam ,mam taki problem , iż robię exterior i chcę aby w moich szybach ładnie odbijało się niebo. Aby uzyskać zamierzony efekt wchodzę sobię w render setup->vray-> zakładka environment-> klikam ON przy reflection i refraction-> klikam sobię nastepnie NONE-> wybieram bitmap->tu z dysku wybieram sobie teksturę z niebem->nastepnei wybraną teksturę kopiuje sobię na wolny slot w material editorze ->zaznaczam sobie ładnie ENVI->zmieniam na spherical environment

 

I po tym zabiegu zadowolony ,że mi się uda klikam sobie render i dupa. Tracą mi się jakiekolwiek odbicia w oknach z wczesniejszego VraySkay i nic się nie odbija . Nie wiem o co chodzi. Czytałem na forum i ludzie piszą ,że należy własnie wrzucic teksture do vray environment lub w materiale szyby w maps do environment .Robiłem i tak ,ale tak samo ,dupa. Nie wiem o co B.

 

Prosz,e o pomoc.

 

Z góry dzięki

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności