Tomek Kosiorek Napisano 20 Wrzesień 2004 Napisano 20 Wrzesień 2004 Mam taki problem ze prz renderingu animki z kazda klatka rosnie mi zuzycie pamieci fizycznej a wkoncu render sie wykrzacza- pytanie jak zrobic by kozystal z pliku wymiany na dysku? dzieki t
greg_jg Napisano 23 Wrzesień 2004 Napisano 23 Wrzesień 2004 "Wykrzacza" się, ponieważ nie ma już wolnej pamięci? (takie ogłoszenie pojawia się z Mental`a?). Masz ustawione "twarde" limity w Windows`ie ?
Gość DarkShadow Napisano 6 Październik 2004 Napisano 6 Październik 2004 Witam! Mam podobny problem z tym ze u mnie winda mam luz w przydziale pamieci... mam 1 gb ramu i renderuje 12 widokow ...i oczywiscie wyskakuje : mental ray has encountered a fatal error, mem 0.2 fatal 031006:cannot free memory....ktos ma jakis pomysl jak zmusisc maxa do posluszenstwa? z gory dzieki
greg_jg Napisano 6 Październik 2004 Napisano 6 Październik 2004 Czy miałeś włączoną "emisję photon`ów"?
Gość DarkShadow Napisano 7 Październik 2004 Napisano 7 Październik 2004 Tak mialem wlaczona...fotony, final gather.....probowalem juz mieszac w wielu rzeczach . z uwalnianiem pamieci, optymalizacja sceny... zawsze to jak o sciane...a probuje na malych obrazkach...docelowo ma byc a3 300 dpi...ale nie idzie..wyrenderuje sie pierwszy a drugi przy 100% kalkulacji final gather mowi dosc.....a metoda renderowania po kawalku i skaldania mi sie nie podoba tak szczerze rzecz ujmujac:) pozdrawiam...
greg_jg Napisano 7 Październik 2004 Napisano 7 Październik 2004 Postaraj się ograniczyć liczbę emitowanych photon`ów.
Gość DarkShadow Napisano 12 Październik 2004 Napisano 12 Październik 2004 Hejka! no wlasnie liczba emitowanych fotonow nie miala jakos zwiazku z tym....a renderowalem praktycznie z minimalan iloscia....bo co to jest 1000 fotonow, sampli 300...fg na 300.....rozwiazaniem problemu pamieci okazalo sie wykorzeystanie cachemanaxp ktory oczyszcza ram i zalatwilo to sprawe...cacheman jest dostepny tu http://www.outertech.com/ polecam...
Marcin Napisano 12 Październik 2004 Napisano 12 Październik 2004 a spróbuj pan włączyc menu > costumise > preferences > rendering > "bitmap pager" kiedys mialem problem z brazilem z pamiecia ... sherif powiedzial ze to ot i mial racje ... mozliwe ze to rowniez pomoze ... Bitmap Pager group The Bitmap Pager can help with the rendering of scenes that have very large textures' date=' a large number of textures, or when rendering a high-resolution image. [b']On[/b]—When turned on, the software creates a series of temporary “page” files on the drive where it is installed for use in rendering bitmaps.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się