Napisano 22 Wrzesień 200420 l ostatnio próbuje zrobić mój pokój ale coś mi z ośiwetleniem nie wychodzi luknijcie na tego obraza http://www.republika.pl/laggy/pokuj3.JPG zaznaczyłem tu miejsca za ciemne - powinna byc tam tekstura checker - linie żółto brązowe - co moze byc nie tak?? tutaj jescze ustawienia rendera - za odpowiedzi serdecznie dziekuje :) http://www.republika.pl/laggy/GI.JPG
Napisano 23 Wrzesień 200420 l Umieść w pokoju zwykłe światło/a (tak, aby wszystkie obiekty były dobrze oświetlone) i wyrenderuj (bez GI, FG). Zobacz czy coś się zmieniło.
Napisano 1 Październik 200420 l Musisz koniecznie w rendererze włączyć "Final Gather" inaczej nici z globala...no i w "global illumination" na razie ustaw mniej fotonów (ty masz chyba 100000) a wystarczy 10000 (do próbnych renderów nawet 500). Proponuję przez okno wpuścić światło typu "mr area spot" (skierowane z zewnątrz do środka na podłogę, dodaj też światło typu "skylight" (nieważne gdzie je umieścisz....zawsze zadziała tak jak powinno).Te dwa światła powinny w wystarczającym stopniu oświetlić scenę. Musisz oczywiście popracować nad ustawieniem ich natężenia. W celu rozjaśnienia sceny w rendererze (w tym oknie które pokazałeś) na samym dole ( "global light propeties") możesz zwiększyć wartość "Energy".
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto