Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

ostatnio próbuje zrobić mój pokój ale coś mi z ośiwetleniem nie wychodzi luknijcie na tego obraza http://www.republika.pl/laggy/pokuj3.JPG

 

zaznaczyłem tu miejsca za ciemne - powinna byc tam tekstura checker - linie żółto brązowe - co moze byc nie tak??

 

tutaj jescze ustawienia rendera - za odpowiedzi serdecznie dziekuje :)

 

http://www.republika.pl/laggy/GI.JPG

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Umieść w pokoju zwykłe światło/a (tak, aby wszystkie obiekty były dobrze oświetlone) i wyrenderuj (bez GI, FG).

 

Zobacz czy coś się zmieniło.

Napisano

Musisz koniecznie w rendererze włączyć "Final Gather" inaczej nici z globala...no i w "global illumination" na razie ustaw mniej fotonów (ty masz chyba 100000) a wystarczy 10000 (do próbnych renderów nawet 500). Proponuję przez okno wpuścić światło typu "mr area spot" (skierowane z zewnątrz do środka na podłogę, dodaj też światło typu "skylight" (nieważne gdzie je umieścisz....zawsze zadziała tak jak powinno).Te dwa światła powinny w wystarczającym stopniu oświetlić scenę. Musisz oczywiście popracować nad ustawieniem ich natężenia. W celu rozjaśnienia sceny w rendererze (w tym oknie które pokazałeś) na samym dole ( "global light propeties") możesz zwiększyć wartość "Energy".

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności