silver_pl Napisano 22 Wrzesień 2004 Napisano 22 Wrzesień 2004 ostatnio próbuje zrobić mój pokój ale coś mi z ośiwetleniem nie wychodzi luknijcie na tego obraza http://www.republika.pl/laggy/pokuj3.JPG zaznaczyłem tu miejsca za ciemne - powinna byc tam tekstura checker - linie żółto brązowe - co moze byc nie tak?? tutaj jescze ustawienia rendera - za odpowiedzi serdecznie dziekuje :) http://www.republika.pl/laggy/GI.JPG
silver_pl Napisano 23 Wrzesień 2004 Autor Napisano 23 Wrzesień 2004 Dlaczego nikt nie chce mi pomoc??
greg_jg Napisano 23 Wrzesień 2004 Napisano 23 Wrzesień 2004 Umieść w pokoju zwykłe światło/a (tak, aby wszystkie obiekty były dobrze oświetlone) i wyrenderuj (bez GI, FG). Zobacz czy coś się zmieniło.
Gizmo74 Napisano 1 Październik 2004 Napisano 1 Październik 2004 Musisz koniecznie w rendererze włączyć "Final Gather" inaczej nici z globala...no i w "global illumination" na razie ustaw mniej fotonów (ty masz chyba 100000) a wystarczy 10000 (do próbnych renderów nawet 500). Proponuję przez okno wpuścić światło typu "mr area spot" (skierowane z zewnątrz do środka na podłogę, dodaj też światło typu "skylight" (nieważne gdzie je umieścisz....zawsze zadziała tak jak powinno).Te dwa światła powinny w wystarczającym stopniu oświetlić scenę. Musisz oczywiście popracować nad ustawieniem ich natężenia. W celu rozjaśnienia sceny w rendererze (w tym oknie które pokazałeś) na samym dole ( "global light propeties") możesz zwiększyć wartość "Energy".
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się