LDerda Napisano 3 Wrzesień 2014 Napisano 3 Wrzesień 2014 Witam. Niedawno zacząłem przygodę ze zbrushem. Mam problem z przerzuceniem normal mapy z zbrusha do 3ds'a. Tak jak na załączniku - widać szwy. Mapę normalnych robiłem w zbrushu. kombinowałem już z flip green i nie pomaga. na początku po wyeksportowaniu ze zbrusha obijam mapę w pionie w photoshopie żeby koordynaty się zgadzały. Uprzejmie proszę o pomoc.
LDerda Napisano 4 Wrzesień 2014 Autor Napisano 4 Wrzesień 2014 Rendering -> Gamma/LUT setup -> odznaczyć Gamma/LUT correction Case Closed
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się