Touch Napisano 22 Wrzesień 2004 Share Napisano 22 Wrzesień 2004 Witam! Prawda, że banał;)) Jednak mam trochę wątpliwości i liczę na to, że pomożecie mi je rozwiać;) Zależy mi na bardzo realistycznym efekcie (jedynie pod względem modelingu; z materiałami nie będzie problemów). Potrzebuję zrobić model myszy komputerowej w Max'ie, coś ala: http://master.pl/~moon/1591.jpg z przeznaczeniem na stronę internetową (mysz będzie bardzo widoczna) Taka niby pierdoła, ale liczę na podpowiedzi w zwiąku z wyborem metody modelowania(?) Box modeling, może na plane'ach, a może jeszcze inaczej... Z góry dzięki za pomoc! A może macie jakieś rzuty, itp(?) ;) PS. ...to nie żart;) Pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muhaho Napisano 22 Wrzesień 2004 Share Napisano 22 Wrzesień 2004 Ja bym to zrobil box'em choc pewnie jest łatwiejsza metoda. Co do rzutów, hmm... Sprobuj zrobic kilka fotek swojej myszy ;] Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jedrush Napisano 22 Wrzesień 2004 Share Napisano 22 Wrzesień 2004 A ja bym uzyl nurbs (rhino) i wyexportowal do maxa. troche pracy i efekt bedzie na pewno lepszy niz box modeling Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
honzik Napisano 22 Wrzesień 2004 Share Napisano 22 Wrzesień 2004 kiedys modelowałem gryzonia - potrzebowałem dokładnego modelu - zrobiłem za pomocą splajnów - efekt był bardzo zadowalający - - ogólnie bardzo lubie ta metode modelowania :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 22 Wrzesień 2004 Share Napisano 22 Wrzesień 2004 watpie zeby tu nurbsy byly wlasniwe ;) ja bym to zrobil jak wszystko inne ... czyli poly modellingiem i zaczynajac od plane`a extrudujac edge i weildowac vertexy ... co raz spogaladajac na meshsmooth`a ;) thats all ... o wiele mniej nerwow przy takim modelowaniu ... nie jest to zadna rewelacja w skomplikowaniu modelu ... czyste zaokraglenia ... jedynie widze ze pate razy chamfer w niektorych miejscach ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 22 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 22 Wrzesień 2004 Ja też właśnie widziałbym tutaj poly...;) Właśnie robię samochówd z tutka i całkiem przyjemna metoda muszę powiedzieć;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thud Napisano 22 Wrzesień 2004 Share Napisano 22 Wrzesień 2004 mysle ze to Ty powinienes wiedziec jaka metode wybrac, bo Ty wiesz jaka potrafisz poslugiwac sie najlepiej i jaka uzyskujesz zadowalajace efekty :P dla mnie najlepsza metoda,to ta o jakiej wspomnial Marcin: plane i extrudujesz:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 22 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 22 Wrzesień 2004 mikeb... dzięki za wytłumaczenie;) Wiem "co nie co" o Max'ie itp. więc... O radę prosiłem ponieważ miałem nadzieję, że ktoś z Was już robił kiedyś mychę i mógłby mi powiedzieć jaka metoda się w tym wypadku sprawdziła, a w związku z krótkim terminem sam nie mogę pozwolić sobię na testowanie wszystkich metod...;/ Dzięki wszystkim! Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thud Napisano 22 Wrzesień 2004 Share Napisano 22 Wrzesień 2004 ani przez moment nie pomyslalem ze jestes poczatkujacy, sory ze tak to odebrales, juz zmienilem (o ta koncowke Ci chodzilo?) :) pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 22 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 22 Wrzesień 2004 Spox! No co Ty;)) Wszystko o.k!;)) Pozdrawiam!;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się