greenglow Napisano 18 Październik 2014 Napisano 18 Październik 2014 Witam serdecznie. Mam problem z odpowiednim wyrenderowaniem żarówki. Stworzyłem model w którym w środku znajduje się również szklany żarnik. Powoduje to pojawienie się czarnego ziarna w miejscach gdzie szkło na siebie nachodzi. Widać to również na renderze z trzema żarówkami. Chciał bym się was poradzić co mogę zrobić by się tego pozbyć i by żarówki wyglądały bardziej naturalnie. Dołączam ustawienia v-ray i materiału. Jest to mój pierwszy post, wiec jeśli brakowało by jakiś niezbędnych informacji, proszę o komentarz. http://oi60.tinypic.com/2yoepf9.jpg http://oi61.tinypic.com/20tijgw.jpg http://oi62.tinypic.com/2zfl4ky.jpg Dziekuję bardzo za pomoc Pozdrawiam
Azbesty Napisano 18 Październik 2014 Napisano 18 Październik 2014 nobo ray'e są zakrutkie zwiększ ich zasięg.
greenglow Napisano 18 Październik 2014 Autor Napisano 18 Październik 2014 Mógł byś mi bardziej łopatologicznie wytłumaczyć jak powiekszyć ray'e ? Niestety nie wiem jak to zrobić.
greenglow Napisano 23 Październik 2014 Autor Napisano 23 Październik 2014 Up. Na prawdę nikt nie ma pomysłu co mógł bym zmienić? help
Gość Mariukowa Napisano 29 Październik 2014 Napisano 29 Październik 2014 Widocznie nie lubią pomagać osobom z nieco mniejszym doświadczeniem. __________ Tutaj doradzam w sprawach finansowych przed Świętami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się