Bo Jensen Napisano 3 Listopad 2014 Napisano 3 Listopad 2014 (edytowane) Witam serdecznie, Uprzejmie prosze o pomoc, wczoraj zakonczylem modelowanie krzesla, zabralem sie do przygotowania tekstur. Korzystam z opcji Unwrap UVW, render UVW Template. Mam problem z tekstura boku siedziska. Siedzisko jest owalne, wygiete lekko po bokach w gore. Gora i spod siedziska zajela mi niewiele czasu, problem mam z licem, na ktory chce nalozyc teksture sklejki, chodzi mi o ten wezszy bok, na ktorym widac posklejane ze soba sloje drewna. Po wyrenderowaniu UVW template gora i spod siedziska sa oczywiscie takie same, zas front jest troche niesymetryczny i waski. Tu moje pytanie, w jaki sposob teksture sklejki dopasowac do ww. ksztaltu, czy w Photoshopie dopasowac np ksztalt bitmapy do sciezki? Probowalem, nie wyglada to dobrze. Moze podzielic to lico na mniejsze odcinki i renderowac Template jeszcze raz? Bardzo uprzejmie prosze o pomoc. Bo Jensen Edytowane 5 Listopad 2014 przez Bo Jensen brak zalacznika
Bo Jensen Napisano 5 Listopad 2014 Autor Napisano 5 Listopad 2014 Pod spodem wklejam dwa zalaczniki fragmentu fotela i siedziska z zaznaczonym bokiem z ktorym mam problemy. pozdrawiam, Bo Jensen
PICsell Napisano 5 Listopad 2014 Napisano 5 Listopad 2014 https://www.youtube.com/watch?v=daN7wZdE2mo
Bo Jensen Napisano 5 Listopad 2014 Autor Napisano 5 Listopad 2014 Dziekuje za podpowiedz. Ja znalazlem przed chwila jeszcze cos takiego, to chyba apropos tego, czego szukalem. pozdrawiam, BJ
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się